וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לנבחרת ישראל? איגוד הכדורסל יפעל לאזרוחו של קאדין קרינגטון

כוכב הפועל ירושלים (27, 1.93) הוא המועמד הנבחר להיות השחקן שיקבל דרכון ישראלי, כדי שיוכל לתפוס את משבצת המתאזרח ולשדרג את הסגל הלאומי. המהלך תלוי בהסכמת שר הפנים ובסגירת התנאים עם קרינגטון עצמו

האם קאדין קרינגטון יצטרף בקיץ לנבחרת ישראל, ויהפוך בכך לזר הראשון שהופך למתאזרח כדי לשדרג את המדים הלאומיים? בשבועות האחרונים, מאז מינויו של צוות האימון החדש בראשות אריאל בית הלחמי, הוצגה שורת מועמדים למשבצת הזו - ולוואלה! ספורט נודע כי כוכב הפועל ירושלים נבחר להיות השחקן שייקרא למשימה.

אחרי הכישלון באליפות אירופה, עלתה וצפה מחדש שאלת המתאזרח בנבחרת. חסרונו של שחקן שיעלה את הרמה, הותיר את הכחולים-לבנים מאחור - בשעה שמדינות אחרות דאגו לבטל נקודות תורפה בעזרת זרים שהפכו למקומיים.

שחקן הפועל ירושלים קאדין קרינגטון. ליגת האלופות, אתר רשמי
יגיע לנבחרת ישראל וימשיך בהפועל ירושלים על תקן מקומי? קאדין קרינגטון/אתר רשמי, ליגת האלופות

קרינגטון (27, 1.93), יליד טרינידד וטובגו, מחזיק גם באזרחות אמריקאית. הוא הגיע העונה לירושלים, אחרי שעבר בארבע השנים האחרונות בשש תחנות שונות באירופה. בליגת האלופות העמיד עד כה ממוצעים של 12.4 נקודות, 2.8 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים, ובליגת העל יש לו 13.9, 2.1 ו-2.3 בהתאמה.

מלכתחילה הוחלט לקחת בחשבון רק שחקנים שיש להם קשר כלשהו לישראל, והם שיחקו או משחקים בארץ. לאור בחירת הצוות המקצועי, יפעלו כעת באיגוד הכדורסל לאזרוחו של קרינגטון. השלמת המהלך תלויה בהסכמת שר הפנים משה ארבל מש"ס ובסגירת התנאים עם הגארד עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully