וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל המקצועי של מונאקו: "אי אפשר להשוות את הלחץ לשנה שעברה"

הפייבוריטית מול מכבי תל אביב, הדמיון בין הסגלים והאם שקל להחתים את בראון או בולדווין? אולכסי יפימוב בריאיון ל"באסקטניוז"

תקציר: בטיס - ברצלונה 85:77/ספורט1

בין אם תעבור את מכבי תל אביב בדרך לפיינל פור היורוליג ובין לאו, אין ספק שאת השנתיים הראשונות של הקבוצה מהנסיכות במפעל הבכיר באירופה אפשר להגדיר כהצלחה אדירה. אחד האחראים הבולטים לכך, אם לא הראשון שבהם, הוא המנהל המקצועי אולכסי יפימוב שתחתיו השיגו הצרפתים זכייה ביורוקאפ ושתי העפלות לפלייאוף היורוליג.

אתמול (ראשון), יומיים לפני המשחק השלישי בסדרה מול הצהובים ביד אליהו, פורסם באתר "באסקטניוז" ריאיון עם יפימוב, שסיפק אמירות מעניינות בנוגע למכבי תל אביב וכוכביה המרכזיים.

בשל הדמיון בין הסגלים של מונאקו ומכבי, יפימוב נשאל האם המועדון שלו משתמש באותם שירותי סקאוטינג כמו הצהובים, וכיצד זה מרגיש להתמודד עם קבוצה דומה לזו שהוא בנה: "לפני העונה היינו מאוד מודאגים וניתחנו את הסיטואציה מזוויות שונות, בדקנו את הסיכונים הכרוכים במודל שלושת הגארדים (מייק ג'יימס, ג'ורדן לויד ואלי אוקובו). למכבי זה קל יותר, כי מקומה ביורוליג קבוע. עבורנו זו הייתה החלטה מסוכנת יותר, כי זה הימור על עתידנו במפעל. לא יודע אם יש לנו את אותם סקאוטים (צוחק)".

לורנזו בראון מול ג'ורדן לויד. אלעד גולדשטיין, מכבי תל אביב, אתר רשמי
סגלים דומים. לורנזו בראון וג'ורדן לויד/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, מכבי תל אביב

מבין שלושת הגארדים של מונאקו, לויד ספציפית הוזכר כמועמד למכבי תל אביב לא אחת בעבר. יפימוב נשאל אם שקל להחתים את ווייד בולדווין או לורנזו בראון: "מעולם לא דיברנו איתם, אבל זה בגלל שהיה לנו את מייק (ג'יימס). לויד היה ההחתמה הראשונה שלנו, ואוקובו היה בעדיפות עליונה בגלל התצוגות שרשם נגדנו והדרכון הצרפתי שלו".

לסיום, המנהל המקצועי האוקראיני התייחס להבדלים בין הסדרה הזו לרבע הגמר נגד אולימפיאקוס בעונה שעברה: "לפני ששיחקנו נגד אולימפיאקוס כבר הרגשנו שניצחנו, כי ההעפלה לפלייאוף הבטיחה לנו את המקום ביורוליג לעונה נוספת, מה שאף אחד לא ציפה מאיתנו. הפעם רמת הלחץ בלתי ניתנת להשוואה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully