וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פיגור 15 ברבע הראשון: ריאל מדריד ניצחה 80:82 בבלגרד וצימקה ל-2:1

עודכן לאחרונה: 2.5.2023 / 23:42

דרמה בפלייאוף היורוליג: הבלאנקוס היו חייבים לנצח כדי להימנע מסוויפ וחטפו 10 נקודות ממדר ברבע הראשון. אבל טבארס (26 ו-11 ריבאונדים) וגוס (22 ושלשת קלאץ') הובילו קאמבק. הישראלי סיים עם 12, אך נקלע לבעיית עבירות

פרטיזן בלגרד אירחה הערב (שלישי) את ריאל מדריד בניסיון להשלים 0:3 ענק בסדרת רבע הגמר ולהעפיל לפיינל פור היורוליג לראשונה מאז 2010. אלא שלצערה של פרטיזן, שחסרה את פאנטר ולסור המושעים בגלל התגרה במשחק השני, וולטר טבארס חזר מהפציעה שלו היישר לחמישייה והוליך את הבלאנקוס ל-80:82 דרמטי מאין כמוהו אחרי שריאל מדריד פיגרה כבר ב-15 הפרש אחרי הרבע הראשון.

גם ריאל מדריד חסרה את גבי דק ויאבוסלה, אבל קיבלה תרומה אדירה מטבארס וגם מנייג'ל ווליאמס גוס. טבארס פשוט "הרג, את פרטיזן במחצית השנייה ושלשה של גוס קבעה 77:80 קריטי לריאל מדריד, יתרון ממנו פרטיזן לא הצליחה לחזור ופספסה הזדמנות להעפיל לפיינל פור עם 0:3 בלתי נשכח.

טבארס סיים את המשחק הזה עם 26 נקודות, 11 ריבאונדים, 3 חסימות ולא פחות מ-41 נקודות מדד. וויליאמס גוס להט עם 22 נקודות ושלשת קלאץ', כשחוץ מהם רק מריו הזוניה קולע בדאבל פיגרס (12), בעוד שסרחיו רודריגס וסרחיו יוי הוותיקים לא היו פקטור בהתקפה. מנגד, ים מדר סיים את המשחק הזה עם 12 נקודות, 10 מתוכן ברבע הראשון המדהים שלו, אבל ברבע האחרון הוא בקושי שיחק. זאק לידיי ואלן סמליאג'יץ הובילו עם 15 כ"א וננאלי תרם 13 כולל שלשה גדולה, אבל הנוכחות של לסור המושעה הייתה מורגשת מאוד מול הדומיננטיות של טבארס. לסור יחזור במשחק הבא, אבל קווין פאנטר הסקורר המוביל של הסרבים עדיין ירצה השעיה. האם המשחק יחזור למשחק חמישי במדריד או שפרטיזן תסגור עניין? יהיה לוהט, זה בטוח.

שחקני פרטיזן בלגרד ים מדר, קווין פאנטר, אלן סמאילגיץ'. Sonia Canada, GettyImages
קלע 10 נקודות כבר ברבע הראשון, אך הסתבך בבעיית עבירות. ים מדר/GettyImages, Sonia Canada

ים מדר הוקפץ לחמישייה של ז'ליקו אוברדוביץ' ושימש תפקיד חשוב בפתיחה המדימה של קבוצתו, שברחה ל-0:12 אחרי 2:30 דקות. דז'נאן מוסא הוריד ל-13:9, אך מדר המשיך ללהוט, קבע 13:27 והגיע לעשר נקודות בשבע דקות (100 אחוז מכל הטווחים). ג'יימס נאנלי הפך את זה ל-19:34 עם תחילת הרבע השני, אך הבלאנקוס לא אמרו נואש ואדי טבארס צימק ל-41:37 בלבד. מדר חזר, ביצע בלתי ספורטיבית - השלישית שלו - ושב לספסל, ובמחצית הוליכה קבוצתו 45:48.

טבארס השלים מהפך וקבע 55:56, מדר חזר לפרקט 3:30 דקות לסיום הרבע השלישי, מיד ספג עבירה רביעית וראה את נייג'ל וויליאמס-גוס מעלה את הבלאנקוס ל-61:66. אלא שפרטיזן לא ויתרה על המשחק הזה וסלים של לידי ואקסום בפתיחת הרבע האחרון צימקו את הפיגור ל-68:67 בלבד. נקפוץ למאני טיים. ים מדר קלע סל ראשון מאז הרבע הראשון וקבע שוויון 70. אלא שפרטיזן לא מצאה תשובה לוולטר טבארס, שלא שיחק בגלל פציעה בשני ההפסדים במדריד והיה בלתי ניתן לעצירה ועם שני סלים בצבע קבע 72:75 לבלאנקוס.

עוד על הסדרה הלוהטת

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
נייג'ל וויליאמס גוס ריאל מדריד. GettyImages
22 נקודות ושלשת קלאץ'. וויליאמס גוס/GettyImages

דווקא כשהיה נדמה שריאל מדריד תברח לניצחון, סמאליאגיץ' צימק מהקו, רודריגס החטיא שלשה וננאלי הקפיץ את הקהל לשמיים עם שלשה שקבעה 75:77 לפרטיזן כשנותרו קצת יותר משלוש דקות לסיום. רודי פרננדס ביצע עבירת תוקף, אבל פרטיזן החטיאה וטבארס העניש כדי לקבוע שוויון 77. ננאלי והזוניה החטיאו שלשות ופרטיזן קיבלה כדור כשנותרו דקה ו-37 שניות לסיום. אלא שלידיי החטיא פעמיים והכדור עבר לריאל מדריד. סרחיו רודריגס החטיא, אבל טבארס לקח ריבאונד התקפה ונייג'ל וויליאמס גוס קלע שלשה ענקית תחת השמירה וקבע 77:80 לאורחים, כשנותרו 24 שניות לסיום המותחן. ים מדר חזר להתקפה האחרונה, רק כדי לבצע עבירה חמישית על הזוניה אחרי החטאה של ננאלי. הקרואטי קלע מהקו ושלשה של זאק לידי קבעה: 80:82 לריאל מדריד שצימקה ל-2:1 את הסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully