וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאבוסלה התנצל על שפצע את אקסום, והוזהר: "אל תגיע לסרביה"

נמשכת הסערה סביב הקטטה בין שחקני ריאל מדריד ופרטיזן בלגרד ופיצוץ המשחק, יאבוסלה וסרחיו יוי הביעו חרטה בפומבי, אבל בבלגרד כבר החל השיגעון, וכדורסלנים מהיבשת שולחים מסר ברור לכוכב ריאל: "תקווה שישעו איתך". פאנטר והרכז הספרדי התפייסו: "האמוציות היו גבוהות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.4/ספורט1

עולם הכדורסל באירופה נסער בעקבות אירועי אמש (חמישי) במדריד והתגרה הענקית שהתפתחה. היה זה לקראת סיומו של המשחק השני בסדרה בין ריאל מדריד לפרטיזן בלגרד כשהסרבים הוליכו 80:95 בספרד והיו בדרך לניצחון מדהים ועלייה ל-0:2 בסדרת הפלייאוף של היורוליג. אבל אז, 1:40 דקות לסיום תגרה בין קווין פאנטר של פרטיזן וסרחיו יוי של ריאל הפך לאירוע אלימות מכוער על הפרקט בין ספסלי שתי הקבוצות והמשחק פוצץ. היורוליג הוציאה הודעה לאחר סיום ההתמודדות על כך שפרטיזן זכתה לניצחון טכני בתוצאה 80:95 ותגיע לבלגרד ביתרון משמעותי. יהיה חם בגומלין, אין ספק.

רק כדי להמחיש את הטירוף בפרטיזן, הרי שמאות אוהדים של הקבוצה המתינו לשחקנים בשדה התעופה בשעה שש בבוקר כדי לקבל את פניהם. מלקולם דילייני, שחקן אולימפיה מילאנו עם ניסיון ביורוליג, הגיב לתקרית וצייץ: "אין שום סיכוי שאוהדי פרטיזן ייתנו לו (ליאבוסלה) להגיע לבלגרד. הוא לא ישחק במשחק 3. כדאי שהוא מקווה שישעו אותו". גם שחקן גלאטסראיי דילו דניס, ששיחק בעבר בכוכב האדום בלגרד, מכיר היטב את הקהל הסרבי: "אני מקווה שריאל מדריד תיכנס לסרביה עם המשמר הלאומי... להגיע לאולם שלהם למשחקים 3 ו-4 אחרי הדבר הזה.... אני מתפלל לשלומם".

סרחיו יוי, שהחל בקטטה, התנצל: "מה שקרה על המגרש לא אמור לקרות לעולם. אני לוקח אחריות על העבירה הקשה שעשיתי שהובילה לאסון הזה. התנצלותי בפני אוהדי הכדורסל".

כמה שעות לאחר מכן, קווין פאנטר איתו החל העימות שהתפתח לקטטה על הפרקט, הציע פיוס: "האמוציות היו גבוהות, אני לגמרי מבין את זה. בוא נמשיך לשחק כדורסל כמו שהיה עד כה בסדרה ובכל פעם שאנחנו משחקים כך אחד מול השני".

שחקני ריאל מדריד בעימות אלים עם שחקני פרטיזן בלגרד. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
בלאגן במדריד. פאנטר/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה
sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

פיוס בין יוי לפאנטר

אמצע הלילה, וכך שחקני פרטיזן מתקבלים

ראול גונזאלס ביציע, מנסה להרגיע את האווירה

אחד הרגעים הכי אלימים בתגרה היה כאשר שחקן ריאל גרשון יאבוסלה תפס בדאנטה אקסום, ופשוט הטיל אותו לרצפה בצורה אגרסיבית. אקסום נפגע, ועזב את האולם על קביים, בחשש לפציעה רצינית.

לטענת הרופא של פרטיזן, מומה יאקובייביץ', "אקסום צריך להיבדק, לראות אם זה קרע או שבר, אבל זאת פציעה רצינית. הוא חוזר לבלגרד על קביים ויעבור צילום. גם השפה העליונה שלו נחבלה. הצורה שבה יאבוסלה הטיל אותו, זה מהלך ג'ודו. הוא צריך ללכת לכלא על זה, השעיה לכל החיים. כמו שהוא זרק אותו, אקסום יכול היה להיפצע בעמוד השדרה, להיפצע בראש, לסיים את הקריירה. זה היה נוראי. בחיים לא ראיתי דבר כזה".

יאבוסלה התנצל על הפציעה של אקסום: "אני רוצה להתנצל ולהביע חרטה על ההתנהגות שלי אתמול. כדורסל זה ספורטיביות ואחווה. אני מביע את התנצלותי הכנה בפני פרטיזן, מועדון שתמיד הייתה לנו עמו מערכת יחסים מצוינת. תנצל בפני דאנטה אקסום ומשפחתו, חבריו לקבוצה, ובפני המועדון שלי וכל האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully