וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מונאקו עוקצים: "היה חוסר כבוד במשחק הראשון, באים למלחמה בתל אביב"

הצרפתים חגגו את השוויון בסדרה מול מכבי והיו מרוצים מהשיפור מהמשחק הראשון: "לויד עשה את ההבדל בענק יחד עם אוואטרה. האווירה ביד אליהו תהיה אחרת". ג'יימס שולח עקיצה? "נצחו בקלאס, תפסידו עם קלאס"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.4/ספורט1

אחרי ההפסד למכבי תל אביב במשחק הראשון בסדרה ועם איבוד יתרון הביתיות, מונאקו עלתה אתמול (חמישי) לפרקט באולמה הביתי והראתה שהיא שווה יותר מסוויפ צהוב עם יכולת נדירה של ג'ורדן לויד במשחק עצבני שהוציא את שחקני מכבי מהכלים. הצרפתים השוו את הסדרה ל-1:1 עם ניצחון 74:86 ומרגישים שהכל נפתח מחדש בקרב על הכרטיס לפיינל פור.

"אני מרגיש טוב. זה היה משחק שהראה בדיוק את הנזק של לשחק בצפיפות ימים עם גמר הגביע הצרפתי יומיים לפני המשחק הראשון", אמר סאשה אוברדוביץ', מאמן מונאקו. "היום היה אחרת לגמרי. הצלחנו לענות טקטית על הפרקט הרבה יותר טוב מבחינה הגנתית. ג'ורדן לויד עשה את ההבדל בענק יחד עם יאקובה אוואטרה. הכל על השולחן עכשיו, אנחנו יודעים שעומד להיות קשה מאוד לשחק שם (יד אליהו). נהיה חייבים לבוא מוכנים מנטלית לסוג כזה של אווירה במשחק כדורסל".

עוד בכדורסל

סאשה אוברדוביץ' מאמן מונאקו. GettyImages
"יהיה קשה בתל אביב". אוברדוביץ'/GettyImages

לויד שרשם שיא קריירה ביורוליג עם 33 נקודות הנמיך ציפיות והצהיר שמונאקו מגיעה לתל אביב על מנת לנצח את הסדרה: "אנחנו יודעים שזה היה רק משחק אחד. היה הרבה חוסר כבוד במשחק הראשון ולא שיחקנו כפי שהיינו אמורים לשחק. זאת סדרה ארוכה, זה כדורסל. הכדורים לא נכנסו לנו במשחק הראשון והיום כן. אנחנו לא מסופקים, זה מה שאנחנו אמורים לעשות. אנחנו מוכנים להגיע לתל אביב ולעשות את אותו דבר שעשינו הערב".

הפורוורד של הצרפתים, יאקובה אוואטרה הצטרף לחברו לקבוצה ואמר: "היה חשוב עבורנו לתת הצהרה של קשיחות. זה היה השיפור הגדול ביותר שעשינו מהמשחק הראשון. נצטרך להגיע מוכנים מנטלית. אנחנו מגיעים למלחמה ונהיה מוכנים לכך".

יאקובה אוואטרה מונאקו. GettyImages
מוכנים למלחמה. אוואטרה/GettyImages

מייק ג'יימס צייץ בסיום המשחק מסר לא ברור, שבו ככל הנראה העביר ביקורת מרומזת על שחקני מכבי תל אביב שספגו שורה ארוכה של עבירות טכניות ושנייים משחקניה הורחקו (היליארד ובולדווין) ואוהדיה קיללו במגרש. "כל מה שאגיד עכשיו על כל משחקי היורוליג: תנצח עם קלאס, תפסיד עם קלאס. אוקיי, ודי עם טוויטר".

המשחקים הבאים בסדרה

משחק 3: מכבי תל אביב - מונאקו | 2 במאי, 21:05
משחק 4: מכבי תל אביב - מונאקו | 4 במאי, 21:05

אם יהיה צורך:

משחק 5: מונאקו - מכבי תל אביב | 9 או 10 במאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully