וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש על השיפוט מול מונאקו: "לטעמי קרה פה משהו חריג"

עודכן לאחרונה: 27.4.2023 / 23:49

אחרי משחק עצבני ותלונות על השיפוט, מכבי תל אביב יודעת שתוכל להכריע את הסדרה מול מונאקו בתל אביב. היליארד: "אולי עלינו נינוחים מדי מחדר ההלבשה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.4/ספורט1

מכבי תל אביב תחוזר עצבנית לישראל אחרי המשחק השני במונאקו הערב (חמישי), כשהצהובים נכנעו 86:74 ואיפשרו לצרפתים להשוות את הסדרה ל-1:1. אומנם על פניו מכבי תל אביב עמדה במטרה והשיגה את ניצחון החוץ שקיוותה לו, אבל הקבוצה של עודד קטש יוצאת מתוסכלת מהמשחק שבו שניים משחקניה הורחקו (ווייד בולדווין ודארן היליארד) ובסך הכל האורחים מתל אביב ספגו כמות לא שגרתית של שבע עבירות טכניות מהשופטים.

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. GettyImages
הייתה אווירה של אגרסיביות, וזה לא היה פשוט". קטש/GettyImages
דארן היליארד מכבי תל אביב. GettyImages
הרבה עצבים, יהיה חם בתל אביב. היליארד/GettyImages

דארן היליארד אמר בסיום: "היה כיף. משחק קשה, הקהל היה נהדר, עלינו במטרה להילחם, ונראה מה יהיה בתל אביב". על העובדה שהורחק: "יש רגעים כאלה, זה חלק מהמשחק, אבל צריך להמשיך הלאה.

"אנחנו מעריכים מאוד את הקהל שהגיע לפה, לא נאכזב אותם בתל אביב. נצטרך להביא את האש שהייתה לנו השנה. הם קבוצה טובה, ואולי עלינו נינוחים מדי מחדר ההלבשה.

"אבל בסוף עשינו את מה שרצינו, גנבנו את משחק 1, ונצטרך לסגור את הסיפור בתל אביב. נראה את כולם שם".

עודד קטש: "ציפינו לזה, גם משחק 1 היה אגרסיבי, אבל אני גאה באיך שנלחמנו, לא פחות מבמשחק הראשון, במשחק שבו כמעט שלא נתנו לנו לגעת בהם. לא יהיה פשוט. אנחנו חוזרים הביתה, אבל אי אפשר לנוח ולהתאושש.

"הם קלעו היום הרבה יותר טוב, היו להם את הריצות שלהם, ובכל זאת חזרנו. הייתה אווירה של אגרסיביות, וזה לא היה פשוט, ונצטרך לשמור על קור רוח התקפי".

קטש נשאל על השיפוט, וענה בזהירות: "עדיף שלא אדבר על זה... לטעמי קרה פה משהו חריג. זה די ברור שזו קבוצה שיוזמת הרבה מאוד מגע, ובמשחק כזה לשיפוט יש משמעות מאוד גדולה". לדברי המאמן, "צריך להתאושש, להירגע, להיות גאים במה שעשינו. אנחנו משחקים מול יריבה חזקה מאוד, אתלטית, איכותית, עמוקה, ונצטרך להיות במיטבנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully