וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת חצי הגמר: נתניה תנסה לשבור את הרצף, אשדוד עם 11 מאולתרים

היהלומים יארחו את הקבוצה של בן שמעון (שבת, 18:30) בחזרה גנרלית לקראת המשחק בין הקבוצות בגביע. רוטמן עדיין בספק, שלמה צפוי לשוב להרכב. האורחת ללא 4 מוצהבים תבצע רוטציה רחבה

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 2:3 על מכבי נתניה/ספורט1

מכבי נתניה

מכבי נתניה תארח מחר (שבת, 18:30) את מ.ס.אשדוד, אך באופן טבעי הראש של אנשי הקבוצה, מרוכז כל כולו במשחק חצי גמר גביע המדינה, שיערך בין שתי הקבוצות, ביום שלישי הקרוב בבלומפילד. נתניה סוחבת על עצמה רצף לא מחמיא של שמונה משחקים ללא ניצחון ובמועדון ישמחו להגיע לחצי הגמר אחרי שלוש נקודות בליגה.

כחלק מההכנה לקראת חצי הגמר, מתכננים בצוות המקצועי לתת מנוחה למספר שחקנים, דוגמת עידו וייר ואיתן אזולאי, שהיה עליהם עומס בשבועות האחרונים. לירן רוטמן עדין לא התאושש מהפציעה בכף רגלו והוא בספק גדול לשני המשחקים הקרובים. רז שלמה שלא שיחק במשחק האחרון נגד מכבי תל אביב צפוי לשוב להרכב, כאשר עדיין לא ברור מי יפתח לצדו וההתלבטות היא בין יובל שדה ופלאמן גלאבוב. עומרי גנדלמן צפוי לפתוח בקישור, כאשר פטריק טוומאסי ישוב להרכב, יחד עם איגור זלטאנוביץ' בחלק הקדמי.

"מה שאנחנו לוקחים משני המשחקים האחרונים, זה בעיקר את הגישה שלנו", אמר המאמן רן קוז'וך לקראת המשחק מחר. "אני חושב שהגישה שלנו הייתה מצויינת והוכחנו לעצמנו שזה הדבר הראשון שאנחנו צריכים להביא לפני הכל, לפני הקטע הטקטי ולפני הכדורגל".

על המפגש נגד אשדוד, אותה תפגוש נתניה גם בחצי הגמר: "המשחק השני יעניין אותנו מאוד בשבוע הבא. כרגע אנחנו נמצאים בשבוע הזה ומה שמעניין זה המשחק בשבת, זה משחק מאוד חשוב לנו".

הרכב משוער: איתמר ניצן, כארם ג'אבר, פלאמן גלאבוב, רז שלמה, נפתלי בלאי, עומרי גנדלמן, בוריס אינו, עוז בילו, רוי קורין, פטריק טוומאסי, איגור זלטאנוביץ'.

רז שלמה שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
חוזר ל-11 של קוז'וך. שלמה/ברני ארדוב

מ.ס. אשדוד

ארבעה שחקנים של אשדוד מוצהבים לקראת המשחק מחר מול מכבי נתניה כשהמטרה מראש היתה לשמור אותם למפגש היותר חשוב מול מכבי נתניה ביום שלישי בחצי גמר גביע המדינה. טום בן זקן, נאור סבג, ז'ורדן סבן ואלעד שחף ינוחו ויראו את המשחק מהיציע. המאמן רן בן שמעון יצטרך לאלתר בשל כך ולחפש שחקנים לקישור כאשר ההערכה היא שהוא גם ייתן מנוחה לפחות לאחד הבלמים הזרים שלו - ננאד צבטקוביץ' או טימותי אוואני - ואולי אפילו ישמור על שניהם.

זוהר זסנו, גיל כהן ויעקב בריהון שלא שיחקו במשחק הקודם מחשש שיספגו כרטיס צהוב ולא ישחקו בגביע, יחזרו להרכב של האורחת.

באשדוד אמרו הבוקר: "הזדמנות טובה לכמה שחקנים שלא זכו לפתוח לאחרונה. יהיה הרכב קצת משוגע, אבל בטוח שגם נתניה תשחק בהרכב שונה לגמרי מזה שיהיה בגביע".

הרכב משוער: יואב ג'רפי, זוהר זסנו, שקד חכמון, גיל כהן, קמאהני מונטארי, שלו הרוש, יצחק אספה, יעקב בריהון, רועי לוי, אדיר לוי, רועי בן שמעון.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
גיל כהן מ.ס. אשדוד. אריאל שלום
הרכב משני של בן שמעון. כהן/אריאל שלום

טריוויה

* 60 מפגשים היו בין הקבוצות בליגת העל, כשלמכבי נתניה יתרון של 24:25 בניצחונות, ועוד 11 תוצאות תיקו. ביום שלישי הן ישחקו זו מול זו גם בחצי גמר הגביע.

* מ.ס. אשדוד ניצחה בארבעה מחמשת הביקורים האחרונים שלה בנתניה, כולל 0:2 במחזור ה-26 העונה.

* מכבי נתניה קטעה רצף של חמישה הפסדים בעזרת תוצאות התיקו מול הפועל באר שבע ומכבי תל אביב, אבל היא עדיין היחידה שלא ניצחה בפלייאוף העליון. סך הכול מדובר מבחינתה בשמונה מחזורים רצופים ללא ניצחון.

* תיקו נוסף יאריך את הרצף הביתי לשלושה משחקים ללא הכרעה - דבר שלא קרה לנתניה מאז דצמבר 2015.

הרכבי הקבוצות

שופט: יואב מזרחי
אצטדיון: נתניה
קהל: 4222

משחקי המחזור:

שבת, 17:00: מכבי בני ריינה - עירוני קרית שמונה (ספורט4)
שבת, 18:30: מכבי נתניה - מ.ס. אשדוד
שבת, 20:00: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים (ספורט3)
שבת, 20:00: סקציה נס ציונה - בית"ר ירושלים (ספורט4)

ראשון, 19:00: הפועל חדרה - הפועל חיפה
ראשון, 20:15: בני סכנין - הפועל תל אביב (ספורט4)

שני, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully