וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקולומביה מזהירים: "אל תטעו, ישראל ממש לא סינדרלה"

בתקשורת הכינו את יריבת הנבחרת של אופיר חיים במונדיאליטו: "עשתה היסטוריה ביורו, זו לא פחות מסגנית אלופת אירופה. גלוך הוא הכוכב הגדול"

בסלון של סולומון: הצצה לחייו של הכוכב הישראלי של פולהאם, פרק 7/ספורט1

אין ספק שהגרלת המונדיאליטו שנערכה אתמול (שישי) זימנה לנבחרת ישראל משחקים לא פשוטים, אבל גם היריבות ממש לא מקלות ראש בחבורה בכחול-לבן. בתקשורת הקולומביאנית החלו להיערך למפגש שנקבע למחזור הפתיחה בבית ג' בטורניר שיתקיים בארגנטינה החל מה-20 במאי, ובאופן טבעי סימנו את אוסקר גלוך מע כולם. "ההפתעה העברית", כינו את ישראל בעיתון "אל אספקטדור".

"היריבה במשחק הפתיחה עשתה קמפיין היסטורי ביורו עד גיל 19, כשסיימה כסגנית אלופה אחרי תצוגה מרשימה תחת שרביטו של אופיר חיים", החמיאו בקולומביה לנבחרת הישראלית. "דור הכדורגלנים הנוכחי רשם הישג חסר תקדים בישראל, בהופעתה השלישית בלבד ביורו. הקשר ההתקפי אוסקר גלוך היה הכוכב הראשי והוחתם על ידי רד בול זלצבורג האוסטרית, שם הוא מקווה לבסס סופית את מעמדו. גם הבלם סתיו למקין, הקיצוני אחמד סלמן והקשר אילי מדמון מגיעים לטורניר בארגנטינה כשחקנים שחייבים להילקח בחשבון".

שחקן נבחרת הנוער אריאל לוגסי. רויטרס
לא מקלים בה ראש. נבחרת הנוער של ישראל/רויטרס

עוד כדורגל ישראלי

עוד בוואלה! ספורט

אופיר חיים: "היריבות קשות, מאמין שנמשיך להפתיע ולרגש את כולם"

לכתבה המלאה

גם ב"פוטבול רד" שיבחו: "ישראל היא ממש לא סינדרלה. אל תטעו לחשוב שזו יריבה פשוטה כי מדובר בהופעת הבכורה שלה באליפות העולם עד גיל 20, זו נבחרת שמגיעה כלא פחות מסגנית אלופת אירופה, אחרי שנכנעה רק לאנגליה החזקה אחרי הארכה בגמר. גלוך הוא הכוכב הגדול, לא רק בשל היכולת שגילה ביורו, אלא גם כי הכישרון שלו הוביל את זלצבורג לרכוש אותו ממכבי תל אביב כשהוא בן 18 בלבד, ואפילו עורר התעניינות מצד ברצלונה. שחקן בכיר נוסף הוא אילי מדמון, מבית"ר ירושלים".

ב"אס קולומביה" התמקדו בשחקן הכי טוב של כל נבחרת, וכתבו על גלוך: "מספר 10 הוא האחראי ליצירת רעיונות בנבחרת ישראל. מדובר קשר שהפתיע באירופה ולקח את הנבחרת לגמר היורו תוך הדחת צרפת החזקה. גלוך הצטיין במכבי תל אביב, ולאחר מכן הוחתם על ידי רד בול זלצבורג שבה כבר ערך שבע הופעות והבקיע שני שערים. הוא יוביל את נבחרת ישראל במונדיאליטו הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully