וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקט מטעה: מכבי תל אביב נמצאת בצומת דרכים משמעותי

22.4.2023 / 10:30

הסיבות לביקור של מיטש גולדהאר בארץ, המסר שנשלח ליונתן כהן ששוב לא יתלבש, והמטרה של ערן זהבי לקראת המשחק הערב בנתניה (20:00, ספורט1). הפוקוס התקשורתי אולי על מכבי חיפה וברק בכר, אבל הצהובים בתקופה קריטית

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב מול מ.ס. אשדוד/ספורט1

הגעתו המפתיעה של מיטש גולדהאר לישראל אמורה לתת נדבך נוסף להכנות של מכבי תל אביב לחצי גמר גביע המדינה. בעבר כבר היו דוגמאות לכך שקפיצה של הבעלים לביקור בתל אביב לא מולידה ניצחון באופן אוטומטי, ובכל זאת - נוכחותו בקרית שלום היא תמיד סימן לכך שמידת הרצינות עולה.

קרוב לוודאי שגולדהאר לא ישאר עד המשחק מול בית"ר ירושלים בחצי גמר הגביע בעוד עשרה ימים. הביקורים שלו בדרך כלל קצרים, בני כמה ימים בלבד, בניגוד לג'ק אנגלידיס שהגיע העונה מספר פעמים לתקופות הרבה יותר ארוכות, וגם כעת נמצא בישראל. גולדהאר ינצל את הזמן כאן כדי לתהות מקרוב גם על המאמן שלו, אייטור קראנקה. הוא לא היה בישראל כשהבאסקי הגיע והופיע רק בזום במסיבת העיתונאים באצטדיון בלומפילד. כשם שקראנקה רוצה להמשיך בעונה הבאה, על פי החוזה שלו, גם גולדהאר צריך את הסיבות לעמוד בהתחייבות. ברור שגביע הוא הדבר המשמעותי ביותר. זה לא אומר שעם גביע קראנקה ימשיך בוודאות, אבל בלי גביע סביר להניח שיהיה בלתי אפשרי להשאיר אותו.

בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר מבקר באימון הקבוצה. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
כשהוא בארץ, הדריכות עולה. מיטש גולדהאר/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

אבל מעבר למפעל השני בחשיבותו, יש עוד חמישה משחקי ליגה. סיבוב פלייאוף שלם בו תצא מכבי תל אביב למשחק חוץ בחיפה ותארח את הפועל באר שבע. עד כמה שזה נשמע פתטי באוזני רבים, הסגנות היא עדיין מטרה במצב העניינים הנוכחי. לסיים פעמיים ברציפות במקום השלישי זה הישג שלילי ביותר. מכבי תל אביב התגאתה עד לפני עונה שאם היא לא זוכה באליפות, היא לפחות מסיימת כסגנית. להיות גם העונה אחרי הפועל באר שבע - יהיה כישלון מהדהד.

חמשת משחקי הפלייאוף שנותרו מתחילים הערב בנתניה (20:00, שידור ישיר בספורט1), משחק חוץ קשה מאוד למכבי תל אביב. הפעם האחרונה שניצחה במפגש הזה, באצטדיון שהיה פעם הבית הזמני שלה, הייתה לפני למעלה משנתיים. העונה הושפלה שם במשחק רע מאוד בתקופה של קראנקה. גם בעונה שעברה, בני לם הוביל את מכבי נתניה לניצחון ענק על הצהובים אצלו בבית. במכבי תל אביב רוצים הערב שלוש נקודות. זה מה שחייב קראנקה, אחרי ששוב הלך אחורה מול מ.ס. אשדוד.

עוד בוואלה! ספורט

מאור קנדיל: "עוד נחזור לימים היפים, אבל הריקוד שלי לא יחזור"

לכתבה המלאה
אייטור קראנקה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
חייב לנצח בנתניה. אייטור קראנקה/קובי אליהו

גם הערב בחר המאמן להשאיר מחוץ לסגל את יונתן כהן ואבי ריקן. זה המשחק השלישי ברציפות ששניהם בחוץ, אחרי באר שבע ואשדוד. כהן חייב לראות בכך סימן אזהרה: אם קראנקה נשאר, הוא חייב למצוא את הדרך ללב שלו, אחרת יצטרך לצאת לעונת השאלה. ריקן כנראה יצטרך למצוא קבוצה אחרת בעונה הבאה, אחרי שהגיע למכבי תל אביב בקיץ 2015 ועשה שמונה עונות נפלאות.

לסגל יחזיר הערב קראנקה את מתן חוזז. זה סימן נוסף ליונתן כהן. קראנקה העדיף את חוזז כאופציה לשחקן קו אם יבחר לשחק הערב עם שלושה בלמים, בין אם מההתחלה או בחלק מהדקות. אופיר דוידזאדה מוצהב, כך שהספרדי יכול לפתוח עם מאור קנדיל כמגן שמאלי בקו של ארבעה או לעלות עם חוזז על קו שמאל ולתת לניר ביטון ושחר פיבן את חולצת ההרכב לצד אנריק סבוריט. דריק לוקאסן יהיה בחוץ כדי לא לסכן אותו. לבלם יש שמונה כרטיסים צהובים ואם היה סופג הערב את התשיעי, לא היה יכול להשתתף במשחק חצי גמר גביע המדינה. באותו עניין, יצטרך ערן זהבי להיזהר מאוד במקרה שישחק, כי גם הוא בסכנה. יש לו ארבעה צהובים וכרטיס הערב יוביל להשעייתו מחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully