וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה: "אני מתכוון להיות במכבי תל אביב גם בעונה הבאה"

עודכן לאחרונה: 31.3.2023 / 15:35

מאמן מכבי תל אביב אופטימי: "כשאנחנו טובים, אין קבוצה עדיפה עלינו בישראל. דן ביטון מדהים, הוא צריך להיות יציב. אילון אלמוג יכול לתת לנו משהו אחר". הצהובים הגיעו לבלומפילד לאירוע הכנת חבילות מזון למשפחות נזקקות, לזכרו של אור אשכר ז"ל

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:2 על מכבי נתניה/ספורט1

אנשי מכבי תל אביב הגיעו היום (שישי) לבלומפילד, לאירוע הכנת חבילות מזון למשפחות נזקקות, לזכרו של אור אשכר ז"ל, שנהרג בפיגוע הירי בדיזנגוף לפני כשבוע וחצי והיה אוהד הקבוצה. הקהל הצהוב תרם כ-470 אלף שקל למען המטרה החשובה, כשהאירוע עצמו אורגן על ידי קרן מכבי וארגון "אחים לסמל".

מאמן מכבי תל אביב אייטור קראנקה. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
גם הוא הגיע. קראנקה/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

אייטור קראנקה, שהתייצב גם הוא לאירוע, התייחס למאבק האליפות ואמר: "צריך לחשוב על המשחק הקרוב. אנחנו צריכים להשתפר בכל יום, היו לנו שבועיים להתאמן, אמנם ללא שישה שחקני נבחרות. זה היה טוב. כשמכבי תל אביב משחקת טוב, אין קבוצה טובה יותר מאיתנו, אבל כשעושים טעויות אז זו בעיה בליגה הזאת. ננסה ללמוד מהטעויות שלנו".

על עתידו במועדון אמר המאמן הספרדי: "אם נחשוב על העונה הבאה כרגע, נעשה טעות מרה. צריך לחשוב על המשחק מחר והמשחקים שנשארו. כשאני חותם על חוזה, אני מתכנן להיות במקום הזה עד תום החוזה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אירוע תרומת אוכל, לזכר אור אשכר ז"ל. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
אירוע מרגש/מערכת וואלה!, יניב טוכמן
אירוע תרומת אוכל, לזכר אור אשכר ז"ל. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
הקהל הצהוב התגייס/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

עוד בליגת העל

על הסגל שיהיה לו מול הפועל ירושלים בשבת אמר המאמן: "אין פציעות או חיסורים, כך שזה טוב לנו לחודשיים האחרונים של העונה, גם פארפה גיאגון ואייל גולסה התאמנו היום. היחיד שלא התאמן הוא עידן נחמיאס. כל השחקנים ראו שכל אחד מהם יכול להיות חשוב. שמחתי מאוד שאילון אלמוג חזר, הוא יכול לתת לנו משהו אחר. הוא רעב ורוצה לשחק. דן ביטון שחקן מדהים, אבל כדי לעשות את הצעד הקדימה, צריך להיות יציב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully