וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א לא מרימה ידיים. קניקובסקי צפוי לפתוח, דור פרץ ינוח?

31.3.2023 / 9:35

"כל עוד זה לא נגמר, צריך להאמין", אמרו בקבוצה לפני הפועל ירושלים (ש', 18:30, ספורט4). התאמן, דן ביטון ימשיך לקבל קרדיט. היריבה מתעקשת: "אין אצלנו אווירת סוף עונה"

מחזור 28הסתיים01/04/2023
הפועל ירושלים
    0
    • (1) יובאנוביץ'
    • (90) זהבי
    מכבי תל אביב
    תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 1:2 בחוץ על מכבי תל אביב/ספורט1

    הפועל ירושלים

    אחרי שפתחה את הפלייאוף בהפסד להפועל באר שבע, בהפועל ירושלים רוצים נקודות כדי להילחם על המקום הרביעי שעשוי להוביל בסיטואציה מסויימת לכרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג. בקבוצה עברו במהלך פגרת הנבחרת אירוע לא קל כשהבלם הצעיר והמוכשר נועם מלמוד עבר אירוע בריאותי בעטיו עבר התערבות כירורגית ואושפז והוא יחסר מחר למאמן זיו אריה.

    יחד עם זה במועדון מעודדים מהניצחון שהשיגו על מכבי תל אביב בבלומפילד לא מזמן ומאמינים ששוב אפשר להפתיע את הקבוצה של מיטש גולדהאר. גיא בדש שכיכב מול הצהובים ינסה שוב לעשות קסמים, שאולי יקנו לו קפיצה לאחת הגדולות בעונה הבאה. "אין אצלנו אווירת סוף עונה", אמר גורם בהפועל ירושלים. "אין תחושה שהמשימה הושלמה ברגע שהגענו לפלייאוף העליון אבל נקודות ראשונות צריך להביא כבר השבת".

    "אני מקווה שבעתיד העובדה שהפועל ירושלים נמצאת בפלייאוף העליון לא תיתפס כאירוע חריג, אבל כרגע זה אירוע מיוחד וצריך לחגוג אותו. אנחנו צריכים את הקהל איתנו", אמר זיו אריה. עמית גלזר הוסיף: "התחושות בקבוצה טובות. הראינו לאורך כל העונה שכשאנחנו באים בגישה הנכונה, אנחנו יכולים להתמודד עם כל קבוצה. אני בטוח שנראה את זה שוב בשבת".

    גיא בדש חוגג עם שחקני הפועל ירושלים. דני מרון
    שוב יעשה קסמים? בדש והחברים/דני מרון

    מכבי תל אביב

    אחרי שהנחילה לה את אחד ההפסדים הצורבים ביותר העונה, במכבי תל אביב רוצים לעלות מחר (שבת, 18:30, ספורט4) לטדי ולנצח את הפועל ירושלים, דבר שידעו לעשות גם בליגה כשהקבוצות נפגשו בירושלים. ההפסד להפועל ירושלים בבלומפילד עוד יושב על השחקנים של אייטור קראנקה שעמוק בפנים עוד מאמינים באפשרות לקיום נס ספורטיבי, כמו למשל ניצחון של הפועל באר שבע מחר בסמי עופר וניצחון של מכבי תל אביב על מכבי חיפה ביום שלישי בבלומפילד. "כל עוד זה לא נגמר, צריך להאמין אבל לחשוב רק על המשחק הבא", אומרים במכבי תל אביב. "וזה אומר לנסוע לירושלים ולנצח גם בכוח אם צריך. עבור מועדון כמו מכבי תל אביב, אין דבר כזה משחקים ללא לחץ".

    קראנקה קיבל אתמול את שחקני הנבחרת שחזרו מהמשימה הלאומית והוא מתלבט אם לפתוח עם דור פרץ ששיחק מול קוסובו ושוויץ וחזר באופן טבעי קצת עייף. פארפה גיאגון לא כשיר במאה אחוז ויתכן שגבי קניקובסקי יחליף אותו, אם כי קראנקה טען היום כי "אין פציעות או חיסורים, גם פארפה גיאגון ואייל גולסה התאמנו". דן ביטון שכיכב במשחק האחרון מול מכבי נתניה, ימשיך לקבל אשראי. נראה שהמאמן ימשיך עם שני בלמים ושוב אלה צפויים להיות דרק לוקאסן ואנריק סבוריט.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

    בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
    גבי קניקובסקי מכבי תל אביב. קובי אליהו
    יתפוס את מקומו של גיאגון? קניקובסקי/קובי אליהו

    טריוויה

    * ה-1:2 בבלומפילד בחודש שעבר היה הניצחון הראשון של הפועל ירושלים על מכבי תל אביב מאז אוקטובר 1998. שני ניצחונות באותה עונה? זה קרה רק ב-1970/71: 1:4 בבית ו-0:2 בחוץ.

    * מאז ספטמבר, הפועל ירושלים ניצחה רק פעם אחת בבית - 0:1 על נס ציונה. היו לה עוד חמישה הפסדים וארבע תוצאות תיקו.

    * מכבי תל אביב ניצחה רק אחד מששת משחקי החוץ האחרונים שלה, וגם במקרה שלה זה היה מול נס ציונה (0:2). פרט לכך היו ארבע תוצאות תיקו והפסד.

    * מכבי תל אביב עדיין לא ביצעה מהפך העונה והשיגה שלוש נקודות בלבד במשחקים בהם נקלעה לפיגור - כמו הפועל חיפה ופחות מכל יתר הקבוצות.

    * הצהובים כבשו 15 שערים בדקות 30-45, כמעט פי שניים מהבאות אחריה (הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים עם שמונה שערים). לעומת זאת, הפועל ירושלים מצאה את הרשת רק שלוש פעמים ברבע השעה האחרונה של המחצית - הכי מעט יחד עם קרית שמונה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דוד פוקסמן
    אצטדיון: טדי
    קהל: 4242

    משחקי המחזור ה-28:

    שבת, 16:00: הפועל תל אביב - סקציה נס ציונה (ספורט4)
    שבת, 18:30: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב (ספורט4)
    שבת, 20:00: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה (ספורט3)
    שבת, 20:00: מכבי חיפה - הפועל באר שבע

    ראשון, 20:30: מכבי בני ריינה - הפועל חדרה
    ראשון, 20:30: עירוני קרית שמונה - בני סכנין

    שני, 20:15: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה (ספורט1)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully