וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדהאר נחת בישראל לקראת המשימות הקרובות של מכבי תל אביב

21.4.2023 / 12:45

כשהקבוצה עם הפנים לחצי גמר הגביע, הבעלים הגיע לישראל וצפוי לנכוח במשחק נגד מכבי נתניה (שבת, 20:00, ספורט1). אחת ממטרות הביקור: לראות מקרוב את העבודה של אייטור קראנקה לקראת קבלת ההחלטה האם להמשיך איתו. המארחת בהרכב חסר

מחזור 32הסתיים22/04/2023
מכבי נתניה
    0
      מכבי תל אביב
      תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:2 על מכבי תל אביב/ספורט1

      מכבי נתניה

      מכבי נתניה תנסה לצאת מהמשבר בו היא נמצאת, כשתארח מחר (שבת, 20:00, ספורט1) את מכבי תל אביב ותנסה לקטוע רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון. בנתניה התעודדו אחרי התיקו מול הפועל באר שבע בשבוע שעבר, כאשר מבחינת אנשי המועדון שני משחקי הליגה הקרובים, מול מכבי תל אביב ומול מ.ס.אשדוד מהווים הכנה לחצי גמר גביע המדינה נגד מ.ס. אשדוד בעוד פחות משבועיים.

      הבלם הבולגרי פלאמן גלאבוב מוצהב ובצוות המקצועי החליטו להשאיר מחוץ לסגל גם את רז שלמה שסוחב שמונה צהובים, על מנת לא לסכנו בצבירת צהוב נוסף והחמצת חצי הגמר. יובל שדה ועומרי גאנדלמן יפתחו בעמדות הבלמים, כאשר עידו וייר ימשיך לקבל קרדיט בעמדת המגן הימני. לירן רוטמן הפצוע מחוץ לסגל ופטריק טוואמסי בספק ובכל מקרה לא מתוכנן לפתוח. איגור זלטאנוביץ' צפוי לפתוח יחד עם אחמד סלמן ועוז בילו בחלק הקדמי.

      יובל שדה שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
      במרכז ההגנה. שדה/ברני ארדוב

      מכבי תל אביב

      מי שנחת הבוקר בישראל וצפה באימון הקבוצה הוא הבעלים מיטש גולדהאר. ההגעה של הבעלים היא בסמיכות לחצי הגמר בעוד פחות משבועיים. ספק אם הוא יישאר עד אז אבל את המסרים והנוכחות שלו כאן כשמכבי תל אביב לקראת הישורת האחרונה, מלמדים עד כמה חשוב לו שהקבוצה תסיים עם תואר. כמו כן, מטרה נוספת של הביקור היא כדי להיות לא מעט ליד אייטור קראנקה כדי לראות מקרוב את העבודה שלו לקראת החלטה סופית אם הוא נשאר, זאת למרות שהוא מחזיק בחוזה.

      מבחינת מכבי תל אביב המשחק מחר בנתניה הוא אתגר גדול. כבר למעלה משנתיים שמכבי תל אביב לא מנצחת את מכבי נתניה בחוץ ועבור המועדון לא מדובר במשחק לפרוטוקול בלבד. "מעבר לזה שמכבי תל אביב צריכה לשאוף לנצח בכל משחק, הסיפור של מכבי נתניה בחוץ הוא משהו שיושב כאן. כבר שנתיים שאנחנו לא פוגעים בנתניה".

      אייטור קראנקה צפוי להחזיר מחר להרכב את דור פרץ ולצוות אותו לצד דן גלזר. קראנקה מתלבט באילו מבין שלושת הקשרים היותר קדמיים שלו הוא ישתמש. דן ביטון, גבי קניקובסקי ופארפה גיאגון אמורים להיאבק על שני מקומות. אופיר דוידזאדה מוצהב ואת מקומו אמור למלא מאור קנדיל ולשחק כמגן שמאלי.

      sheen-shitof

      פתרון טבעי

      גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

      בשיתוף גברא
      שחקן מכבי תל אביב דור פרץ מול שחקן מכבי נתניה איגור זלאטנוביץ'. ברני ארדוב
      חוזר ל-11. דור פרץ במפגש קודם עם נתניה/ברני ארדוב

      טריוויה

      * 150 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה: מכבי תל אביב מובילה 37:74 בניצחונות ועוד 39 לא הוכרעו.

      * מכבי נתניה קטעה רצף של חמישה הפסדים במחזור הקודם, אבל היא עדיין היחידה שלא ניצחה בפלייאוף העליון. סך הכול מדובר מבחינתה בשבעה מחזורים רצופים ללא ניצחון.

      * לעומתה, מכבי תל אביב היא היחידה שטרם הפסידה בפלייאוף העליון, אבל מצד שני ניצחה רק שבעה מ-15 משחקי הליגה בעידן אייטור קראנקה ועדיין לא כבשה אצלו יותר משלושה שערים. לפני כן, עם ולאדן איביץ' על הקווים, היו לה רביעייה, שתי חמישיות וגם שישייה אחת.

      * מכבי תל אביב עדיין לא ביצעה מהפך העונה והשיגה ארבע נקודות בלבד במשחקים בהם נקלעה לפיגור.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: שניר לוי
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 8730

      משחקי המחזור:

      שבת, 16:00: הפועל תל אביב - מכבי בני ריינה (ספורט4)
      שבת, 18:30: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע (ספורט4)
      שבת, 20:00: הפועל חיפה - בני סכנין
      שבת, 20:00: עירוני קרית שמונה - סקציה נס ציונה
      שבת, 20:00: מכבי נתניה - מכבי תל אביב (ספורט1)

      ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה (ספורט4)
      ראשון, 20:30: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully