וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים: "היריבות קשות, מאמין שנמשיך להפתיע ולרגש את כולם"

מאמן נבחרת הנוער התייחס להגרלת המונדיאליטו: "בקושי רואה את השחקנים, מחכה שנתאמן ביחד. טסים להניף את הדגל בגאווה, שיבינו שיש כדורגל בישראל"

קבלת הפנים של נבחרת הנוער/צילום וידאו: יותם רונן, עריכה: אביעד בללי

חודש בדיוק לפני שתעלה לראשונה אי פעם למשחק באליפות העולם עד גיל 20, נבחרת הנוער של ישראל גילתה היום (שישי) מי יהיו שלוש היריבות שלה בשלב הבתים בטורניר שייערך בארגנטינה. הנבחרת של אופיר חיים הוגרלה לבית ג' שם תפגוש שלוש נבחרות משלוש יבשות שונות - סנגל, קולומביה ויפן.

המשחק הראשון נגד קולומביה ייערך ב-21.5, כאמור שלושה ימים תמתין סנגל לנבחרת ישראל ושלב הבתים יסתיים במפגש מול יפן ב-27.5. שתי הנבחרות הראשונות יעלו לשמינית הגמר, יחד עם ארבע הנבחרות הכי טובות שיסיימו במקום השלישי מבין ששת הבתים.

אופיר חיים, מאמן נבחרת הנוער. דני מרון
כבר לא יכול לחכות. אופיר חיים/דני מרון

מאמן הנבחרת אופיר חיים ניתח את ההגרלה ואמר: "לא מכירים את הנבחרות ממש מקרוב, אבל מדובר בשלוש נבחרות שאנחנו יודעים בוודאות שהן קשות וטבות מאוד. הסנגלים מהירים וחזקים, היפנים ברמה גבוהה. יהיה לא פשוט אבל מאמין שנמשיך להפתיע ולרגש את כולם, נעשה את הכל בשביל זה. טסים למטרה גדולה, להניף את דגל ישראל בגאווה".

"ההכנה לא הכי אופטימלית, אני בקושי רואה את השחקנים. זה טוב שהם זוכים להרבה דקות בליגת העל והליגה הלאומית, אבל אני מחכה לרגע שנוכל להתאחד ולהתאמן ביחד. רוצה ששחק את הכדורגל שלנו, זו המטרה שלי. אם זה מה שנעשה, זה לא משנה איך היריבה תשחק, ננצח את כולם".

"בפעם הקודמות באליפות אירופה הצלחנו לאחד את העם, רוצים לעשות את זה עוד פעם. רוצה שנרגיש אווירה ביתית, אני קורא לכל היהודים והמטיילים בארגנטינה שיבואו לעודד אותנו, אנחנו צריכים אותם, שכל העולם יבין שיש כדורגל בישראל".

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תאי עבד שחקן נבחרת הנוער של ישראל. VLADIMIR SIMICEK / AFP, GettyImages
בעוד חודש זה מתחיל. עבד/GettyImages, VLADIMIR SIMICEK / AFP

שחקן הנבחרת אילי מדמון הגיב אף הוא להגרלה ואמר: "הוגרלנו לבית תחרותי, מאוזן ושווה כוחות מאוד. אני חושב שכל נבחרת שתעלה מהבית הזה תהיה ראויה וזה לא יפתיע אף אחד. אני מאוד מאמין בנבחרת שלנו ומאחל לנו הצלחה רבה בטורניר הענק הזה".

חברו לסגל תאי עבד הוסיף: "בהחלט הגרלה לא קלה, אבל אנחנו חדורי מטרה. אני בטוח שאופיר והצוות המקצועי יכינו אותנו בצורה הטובה ביותר למפגשים ונעשה הכל כדי להביא גאווה למדינת ישראל כפי שעשינו באליפות אירופה אשתקד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully