וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונאקו הופתעה לפני מכבי תל אביב. קטש: "הגבנו טוב להפסד"

יריבת הצהובים בפלייאוף היורוליג נוצחה 98:89 על ידי שטרסבורג בתום הארכה. המאמן: "היה קשה בימים האחרונים, הכי חשוב שנשארנו בריאים"

מכבי תל אביב חוגגת בתום העונה הסדירה של היורוליג/מכבי תל אביב בכדורסל

במקביל למשחק בו ניצחה מכבי תל אביב את עירוני נס ציונה, גם מונאקו עלתה הערב (חמישי) על הפרקט, אך בניגוד ליריבתה בפלייאוף היורוליג - היא ירדה מנוצחת. הקבוצה מהנסיכות הפסידה בביתה 98:89 לשטרסבורג בתום הארכה, בה נעצרה על שתי נקודות בלבד. 25 נקודות של מייק ג'יימס לא הספיקו, ומוליכת הטבלה בליגה הצרפתית ירדה למאזן 6:25 בליגה הצרפתית. עוד לפני פתיחת הסדרה מצפה למונאקו משחק על תואר כבר מחרתיים, כאשר תפגוש את וילרבאן בגמר הגביע הצרפתי.

עוד כדורסל

קורנליוס: "לקחתי ללב מה שקרה באתונה. היו לי צמרמורות בכל הגוף"
ומה עם קטש? חוסר הוודאות של מאמן מכבי תל אביב לעומת מקביליו
ערב שלא יישכח, וזו רק ההתחלה: הפועל ת"א נמצאת בדרך הנכונה

שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
כולם נשארו בריאים. מכבי תל אביב/דני מרון

בחזרה לניצחונה של מכבי תל אביב. עודד קטש סיכם את המשחק בו קבוצתו התאוששה מהפסד להפועל גליל עליון ביד אליהו: "היה משחק טוב עבורנו, הגבנו טוב להפסד והיינו הרבה יותר מרוכזים ואקטיביים הגנתית. התקפית היו עליות וירידות, אבל סך הכל אהבתי איך ששיחקנו. הצלחנו לחלק את הזמן ולהישאר בריאים, זו הייתה המטרה העיקרית. זה היה לנו מאוד חשוב. לאורך השנה גם אנחנו כצוות מנסים להביא את הקבוצות באנרגיות לכל משחק, זה לא תמיד קל ולא תמיד קורה. אנחנו כצוות לא תמיד בוחרים בדרך הנכונה, אבל מה שמיוחד בחבר'ה האלה הוא שידענו להגיב אחרי משחקים פחות טובים, כמעט כל העונה. לא נכנסו לרצף מטורף של הפסדים, תמיד הגבנו טוב וכך עשינו גם היום".

על התרומה הגדולה מדארן היליארד, שהוביל את הקלעים עם 18 נקודות, המאמן אמר: "זה חשוב מאוד. חשוב שכולם יהיו בכושר טוב, אני שמח בשביל היליארד כמו שאני שמח שפויתרס קיבל את הדקות שלו. כל שחקן יכול לקלוע במשחק כזה או אחר, כקבוצה עשינו משחק טוב".

קטש התייחס לסדרת הפלייאוף ביורוליג שתיפתח בעוד חמישה ימים: "היה קשה בימים האחרונים כי הראש במונאקו, אבל מצד שני צריכים להתכונן לשני משחקי הליגה שהיו לנו בצורה רצינית כמו כל משחק, אבל הראש תמיד בורח לשם. בשבת נקבל את כולם בריאים לאימון וזה הכי חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully