וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מונאקו: מכבי תל אביב הביסה 66:88 את עירוני נס ציונה

היליארד כיכב עם 18 נקודות, פויתרס המשיך בחזרה לכושר עם 16 והחבורה של קטש חזרה לנצח בליגה לפני פלייאוף היורוליג

בניסוי הכלים האחרון שלה לפני סדרת רבע גמר היורוליג נגד מונאקו, שתיפתח ביום שלישי הקרוב, מכבי תל אביב התאוששה הערב (חמישי) מההפסד הביתי המפתיע להפועל גליל עליון וחזרה לנצח בליגת העל, כאשר הביסה 66:88 בחוץ את עירוני נס ציונה במשחק מהמחזור ה-25.

בהיעדרם של לורנזו בראון שקיבל מנוחה משחק שני ברציפות ובונזי קולסון שנפצע במחזור הקודם, מי שניצל את ההזדמנות היה דארן היליארד שנכנס לכושר מצוין בדיוק בזמן למאני טיים של העונה, כשגם אלכס פויתרס המשיך בחזרה לכושר אחרי ארבעה חודשים וחצי בחוץ, וסיפק הופעה טובה. ג'רל מרטין נטש את ההתמודדות בתחילת הרבע השלישי לאחר שדרך לא טוב על הרגל, וגם ג'וש ניבו נפגע בכף ידו במהלך המחצית השנייה, אבל אף אחד מהם לא סובל מפציעה חמורה לשמחתו של עודד קטש.

נס ציונה, עם הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים, תגיע לפלייאוף מהמקום השישי ככל הנראה. טיילר ביי וג'רום מיינסי סיפקו את התפוקה הרגילה, אבל כבר מהרבע השני החבורה של אלעד חסין נותרה מאחור ולא הצליחה לעמוד בקצב של יריבתה.

שאק ביוקנן, עירוני נס ציונה. דני מרון
שאק ביוקנן ונס ציונה לא ניצחו את מכבי תל אביב העונה/דני מרון
גיא פניני, מכבי תל אביב. דני מרון
גיא פניני וחבריו חזרו למסלול הניצחונות/דני מרון

קלעו לנס ציונה: טיילר ביי 20, 7 ריבאונדים ו-3 חטיפות, ג'רום מיינסי 18 ו-10 ריבאונדים, שאק ביוקנן 9, תומר לוינסון 7, רוני הארל 4 ו-3 חטיפות, די ג'יי קופר (13 אסיסטים ו-5 חטיפות) וצוף בן משה 3 כל אחד, רז אדם 2.

קלעו למכבי ת"א: דארן היליארד 18 (4/7 ל-3), אלכס פויתרס 16, ג'ייק כהן 13 (3/3 ל-3), רפי מנקו 7 ו-3 חטיפות, ווייד בולדווין (10 אסיסטים), רומן סורקין (6 ריבאונדים, 3 חטיפות), ג'וש ניבו ויפתח זיו 6 כל אחד, ג'רל מרטין וגיא פניני 4 כל אחד, ג'ון דיברתולומאו 2.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
שחקן מכבי תל אביב ג'וש ניבו. דני מרון
במכבי תל אביב יקוו לבשורות טובות. ג'וש ניבו/דני מרון
מאמן עירוני נס ציונה אלעד חסין. דני מרון
אלעד חסין מוטרד/דני מרון

עוד בכדורסל

מהלך המשחק

רבע 1:

ניבו קלע את השתיים הראשונות, וחמש רצופות של היליארד העלו את מכבי תל אביב ל-0:7 ושלחו את נס ציונה לפסק זמן מוקדם. אחרי הגיע סל של מיינסי, כהן החזיר, ביי דייק מהקו ומיינסי הטביע בדרך ל-9:6. היליארד צלף עוד שלשה, מיינסי וביי צימקו למינוס 2, מנקו פגע גם הוא מעבר לקשת. סל של ביי נענה בדאנק של ניבו, מיינסי הקטין בקליעות עונשין, מרטין החטיא אחת מתוך שתיים - 14:18 לאורחת. גם ביוקנן דייק מהקו, אבל שלשה של מרטין ונקודות עונשין של סורקין הגדילו ל-7 הפרש. ביוקנן קלע פעמיים מהקו וכך עשה גם פויתרס מנגד, דיברתולומאו השיג סל ראשון ושלשה של בן משה הורידה ל-27:21 לכחולים-צהובים אחרי 10 דקות.

די ג'יי קופר, עירוני נס ציונה. דני מרון
די ג'יי קופר ושות' עדיין בלי ניצחון בבית העליון/דני מרון

רבע 2:

פויתרס ופניני העלו את הפער לדו-ספרתי, לוינסון עם 5 רצופות קיזז אותו בחצי, אבל שלשה של כהן וסל של בולדווין קבעו 26:36 למכבים, לפני שכהן הוסיף סל במתפרצת וחסין הזעיק עוד פסק זמן. מיינסי וביי צימקו למינוס 7, היליארד התעורר מחדש עם 5 רצופות והחזיר לדו-ספרתי. אחרי סל של מיינסי, פויתרס קלע נקודה מהקו ומנקו ניצל אסיסט של פניני, הארל ניסה לקרב את המארחת אבל היליארד קבר שלשה על הבאזר והעניק לקבוצתו יתרון 35:49 בהפסקה.

שחקני מכבי תל אביב: ג'וש ניבו, ג'רל מרטין. דני מרון
מכבי תל אביב ברחה ברבע השני. מרטין וניבו/דני מרון

רבע 3:

פויתרס הגדיל לפלוס 16, ביי ענה במהלך של סל ועבירה, כהן וביוקנן קלעו שלשה בכל צד, פויתרס ובולדווין קבעו 41:58. ביי, קופר וביוקנן הורידו למינוס 10, היליארד עצר ריצת 7:0 בקליעות עונשין, מיינסי הטביע אבל בולדווין חדר כל הדרך לנקודות ובהתקפה הבאה מסר אסיסט לניבו - 50:64. מנקו המשיך את המומנטום עם סל במעבר, לוינסון החזיר וקבע 66:52 בתום שלושה רבעים.

ווייד בולדווין, מכבי תל אביב. דני מרון
ווייד בולדווין התמקד בלמסור הפעם, אבל גם סיפק הטבעה יפה/דני מרון

רבע 4:

שלשה של זיו ומהלך סל ועבירה של פויתרס הזניקו את ההפרש ל-20, הארל ניסה לעצור את הסחף אבל פניני, סורקין ופויתרס העלו ל-54:78, האחרון ענה לסל של מיינסי בעוד שתי נקודות קלות, ביי עם 4 רצופות צימק ל-80:60. כהן ירה עוד שלשה וסידר סל לסורקין, אדם קיזז זמנית וזיו צלף מעבר לקשת, לפני שביי קלע את שני הסלים האחרונים. בסיום, 66:88 למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully