וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיחוד עם רונאלדו מתקרב? הצעת הענק של אל-נאסר לזידאן

עודכן לאחרונה: 17.4.2023 / 9:07

הסעודים מוכנים לשלם לצרפתי 120 מיליון יורו לשנתיים, מה שיהפוך אותו למאמן עם השכר הגבוה אי פעם. ספק גדול אם יסכים

כריסטיאנו רונאלדו ומשפחתו מוצגים באל-נאסר/מתוך הטוויטר של אל-נאסר

אל-נאסר ממשיכה בחיפושיה אחר מחליף לרודי גרסיה, שסיים את תפקידו במועדון אחרי האכזבות בליגה ולפי דיווחים, גם בשל הלחץ שהפעיל כריסטיאנו רונאלדו. הקבוצה הסעודית מכוונת גבוה - הכי גבוה שיש: לפני מספר ימים דווח כי הצעה הוגשה לז'וזה מוריניו, וכעת טוענים בתקשורת המקומית כי אל-נאסר מוכנה להציע לזינדין זידאן לא פחות מ-120 מיליון יורו לשנתיים (!).

אם יסכים, יהפוך זיזו למאמן בעל המשכורת הגבוהה ביותר בעולם, כמובן. בסביבתו של המאמן טרם השיבו להצעה, ובספרד מעריכים כי למרות הסכומים העצומים, הוא ככל הנראה יסרב. "לזידאן תמיד יהיו הצעות מאירופה, והוא אוהב מאוד לגור במדריד", נכתב ב"מארקה". לפי רשת CBS, רונאלדו הוא זה שהציע להנהלת את אל-נאסר את שמו של זידאן, וגם את שמו של מוריניו.

שחקן ריאל מדריד לשעבר כריסטיאנו רונאלדו עם זינדין זידאן. Laurence Griffiths, GettyImages
שוב ביחד? זידאן ורונאלדו/GettyImages, Laurence Griffiths

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

כידוע, זידאן ורונאלדו שיתפו פעולה בהצלחה גדולה בריאל מדריד, ובין השניים קיימת הערכה הדדית גדולה. "הוא גרם לי להרגיש מיוחד", אמר CR7 על המנג'ר הצרפתי ב-2019. "הוא עזר לי מאוד. היה לי המון כבוד כלפיו, אבל אחרי שעבדתי איתו, הערצתי אותו עוד יותר, בגלל איך שהוא מתנהל כאדם".

"רונאלדו הוא הגדול מכולם", אמר זידאן על הפורטוגלי ב-2016. "כולם אוהבים את היריבות בינו ובין מסי, אבל כריסטיאנו הוא תופעה. אין מילים לתאר אותו. הוא הרבה יותר טוב ממה שאני הייתי. הוא הגדול אי פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully