וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצף העגום של ברצלונה נמשך, דיווח: סרג'י רוברטו סיים את העונה

עודכן לאחרונה: 16.4.2023 / 19:30

המוליכה רשמה משחק שלישי ברציפות ללא שער זכות, לראשונה מאז 2008. המגן-קשר נפצע ברגלו. המנהל המקצועי הבטיח: "גאבי יסיים כאן את הקריירה", טר סטגן וצ'אבי תירצו: "הדשא פה תמיד גבוה מדי ויבש"

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

ברצלונה סיפקה הערב (ראשון) 0:0 שני ברציפות ומשחק שלישי ברציפות ללא שער זכות בכל המסגרות (לראשונה מאז אפריל 2008), כשהציגה את אחד המשחקים החלשים שלה העונה, הפעם מול חטאפה. הפער מריאל מדריד בפסגת הטבלה עומד על 11 נקודות והאליפות נראית מובטחת, אך היכולת בהחלט מדאיגה.

סיבה נוספת לדאגה היא פציעתו של סרג'י רוברטו, שנפגע ברגלו והוחלף על ידי אריק גרסיה כבר בדקה ה-18. בכך הצטרף לפדרי, פרנקי דה יונג, אנדראס כריסטנסטן ועוסמאן דמבלה ברשימת הפצועים. בניגוד לשניים הראשונים, שאמורים לשחק מול אתלטיקו מדריד בעוד שבוע, בספרד טוענים שסרג'י רוברטו עלול שלא לשוב למגרשים העונה.

שחקן ברצלונה סרג'י רוברטו. Angel Martinez, GettyImages
נתראה בעונה הבאה? סרג'י רוברטו/GettyImages, Angel Martinez

עוד בכדורגל העולמי

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

צ'אבי המשיך במגמת הדשא של השוער הגרמני והסביר: "אתמול התאמנו על דשא יבש בברצלונה. זה פגע בנו. תראו אפילו את מוניר, הוא לא הצליח לבעוט. הדשא היום היה מאוד יבש, זה לא תירוץ, כי היינו לא טובים. תיקו זאת תוצאה לא רעה בכלל, אך אנחנו חייבים להתאושש ולהחזיר את הביטחון לקבוצה".

מארק אנדרה טר סטגן רצה להתנחם בשער נקי שני ברציפות, אך התלונן: "במגרש הזה אנחנו תמיד סובלים, מפני שהדשא גבוה מדי. אנחנו חייבם להבקיע מהמצבים שאנחנו מגיעים אליהם. אני אשמח לנצח בלי הפסקה ולא לאבד יותר נקודות".

צ'אבי מאמן ברצלונה. רויטרס
תירוצים על מצב הדשא? צ'אבי/רויטרס

מלבד היכולת המאכזבת, סוגיה נוספת שמדאיגה את ברצלונה בשבועות האחרונים היא עתידו של גאבי, שיהפוך שחקן חופשי בקיץ משום שחוזהו לא אושר על ידי לה ליגה. על רקע השמועות על פגישות של ראשי צ'לסי עם נציגיו של השחקן, הבהיר היום המנהל המקצועי מתאו אלמני: "גאבי האריך את חוזהו, אנחנו משוכנעים שהוא יסיים את הקריירה בברצלונה. אין שום בעיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully