וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול רב בארסנל: "הפסקנו לשחק, עשינו דברים מטופשים עם הכדור"

עודכן לאחרונה: 16.4.2023 / 18:38

ארטטה הודה כי קבוצתו "איבדה כיוון" מול ווסטהאם, אודגור עדיין אופטימי: "זה בידיים שלנו". בממלכה תהו האם החמצת הפנדל של סאקה והספיגה המיידית יטו את הכף. וגם: המשחקים שנותרו למוליכה ולסיטי

תקציר: ווסטהאם - ארסנל 2:2/ספורט1

ארסנל כבר הייתה בדרכה לניצחון בדרבי הלונדוני כשעלתה ליתרון כפול על ווסטהאם בדקה העשירית, אך בדיוק כמו נגד ליברפול לפני שבוע, חזרה הביתה עם נקודה בלבד אחרי שנפרדה היום (ראשון) ב-2:2 בתום קאמבק של הפטישים.

רגע המפנה חל בדקה ה-52, אז בוקאיו סאקה, במצב של 1:2 לתותחנים, סיפק החמצת פנדל אומללה ושלח את הכדור מחוץ למסגרת. כעבור שתי דקות בלבד הענישה המארחת עם שער שוויון של ג'רוד בואן, שממנו השחקנים של מיקל ארטטה לא התאוששו.

בוקאיו סאקה, שחקן ארסנל. רויטרס
שתי הדקות שהכריעו את מאבק האליפות? סאקה/רויטרס

"זה מאוד מאכזב", הודה מיקל ארטטה. "שוב התחלנו מצוין, היינו בשליטה מוחלטת, ואז איבדנו כיוון. נתנו להם תקווה, ספגנו פנדל אומלל, כל הכבוד לווסטהאם". על החמצת הפנדל של בוקאיו סאקה אמר המאמן: "שחקן שבועט פנדלים גם מחמיץ פנדלים, אני לא מכיר שחקן שלא מחמיץ".

הקפטן מרטין אודגור הוסיף: "התחלנו טוב, אבל אז הפסקנו לשחק, נתנו לווסטהאם את המשחק שהיא רצתה וזה אשמתנו. התחלנו לעשות דברים מטופשים עם הכדור. אנחנו עדיין בפסגה והכל בידיים שלנו, המנטליות לא השתנתה". גם אודגור נשאל על הפנדל של סאקה והשיב: "הדברים הללו קורים, הוא היה נהדר כל העונה, היום לא היה היום שלו. אנחנו מנצחים ומפסידים ביחד".

"זה היה אמור להיות ניצחון קל עבור ארסנל, אבל ווסטהאם נלחמה וחשפה את החולשות שלה. אולי אפילו הגיע לה לנצח בסיום", נכתב ב"דיילי מייל", בעוד ב"סקיי" תהו האם שתי הדקות שבהן סאקה החמיץ מהנקודה הלבנה ובואן כבש בצד השני היו אלה ש"הכריעו את מירוץ האליפות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

התותחנים מובילים בארבע נקודות על פני מנצ'סטר סיטי שדולקת אחריהם, כאשר לשנייה בטבלה יש משחק חסר. השתיים תיפגשנה בעוד עשרה ימים למשחק העונה במנצ'סטר, כאשר אם התכולים ינצחו בכל משחקיהם עד סוף העונה הם יוכתרו שוב לאלופי הפרמיירליג.

לקראת היישורת האחרונה של המאבק הדרמטי, אלה המשחקים שנותרו לשתי הטוענות לכתר עד תום העונה:

המשחקים שנותרו לארסנל:

סאות'המפטון (ב')
מנצ'סטר סיטי (ח')
צ'לסי (ב')
ניוקאסל (ח')
ברייטון (ב')
נוטינגהאם פורסט (ח')
וולבס (ב')

חלוץ מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד מול בלם ארסנל גבריאל. Michael Steele, GettyImages
בעוד עשרה ימים הם נפגשים שוב. הולאנד וגבריאל/GettyImages, Michael Steele

המשחקים שנותרו למנצ'סטר סיטי:

ברייטון (ח')
ארסנל (ב')
פולהאם (ח')
ווסטהאם (ב')
לידס (ב')
אברטון (ח')
צ'לסי (ב')
ברנטפורד (ח')

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully