וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדרישת כריסטיאנו רונאלדו: אל נאסר פיטרה את המאמן רודי גרסיה

התוצאות המאכזבות והתמיכה של CR7 בשינוי על הקווים הובילו להחלטה להיפרד מהצרפתי בתום 26 מחזורים בערב הסעודית. מוריניו כבר הוזכר כמועמד להחליפו

כריסטיאנו רונאלדו ומשפחתו מוצגים באל-נאסר/מתוך הטוויטר של אל-נאסר

כריסטיאנו רונאלדו תמך בהחלטה, יש שיגידו דרש אותה, והיום (חמישי) זה אכן קרה: אל נאסר הודיעה על פיטורי המאמן רודי גרסיה בעקבות התוצאות המאכזבות ואיבוד הפסגה בערב הסעודית לאחר 26 משחקים.

ראשי אל נאסר הביעו חוסר שביעות רצון מיכולת הקבוצה ומתוצאותיה בתקופה האחרונה, ולאחר ה-0:0 מול אל פייחה ביום ראשון שבעקבותיו הפער מהפסגה צמח לשלוש נקודות, הוחלט על הזעזוע. כפי שכבר פורסם בימים האחרונים, כריסטיאנו רונאלדו לכל הפחות הביע את תמיכתו בהחלטה וספק אם היה מבוצע שינוי כזה לולא הסכמתו.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן אל נאסר. FAYEZ NURELDINE/AFP, GettyImages
מי יהיה מאמנו הבא? כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, FAYEZ NURELDINE/AFP

כאמור, אל נאסר כבר הייתה בפסגת הטבלה העונה, אך איבדה אותה לאל איתיחאד בהמשך וכעת קרובה לאבד פעם נוספת את האליפות, תואר שבו לא זכתה מאז עונת 2018/19. במאזנו של כריסטיאנו רונאלדו 11 שערים ב-10 ההופעות שלו מאז חתם בשורות המועדון הסעודי לאחר שעזב את מנצ'סטר יונייטד. המשחק הבא של נאסר וכריסטיאנו רונאלדו יהיה בדרבי מול אל הילאל ביום שלישי.

כפי שדווח בספרד כבר אתמול, ז'וזה מוריניו הוזכר כמועמד מוביל לאימון הקבוצה. עבור עזיבת רומא ואיחוד עם כריסטיאנו רונאלדו נטען שהוצעו לו 100 מיליון יורו בחוזה לשנתיים. עוד נכתב שמוריניו הביע נכונות לעזוב את רומא, אבל הוא במקביל גם מוזכר כמי שעשוי להתמנות למאמן פריז סן ז'רמן בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully