וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השחרור של קליימן מקבוצתו היה צעד צבוע. מעריך שהוא לא יורשע"

עו"ד יווני ידוע התראיין במולדתו: "הדברים תלויים בבדיקות ה-DNA, אבל ממה שאני מתרשם כרגע - לקליימן יש קו הגנה חזק"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.4/ספורט1

אלכסיס קוגיאס, עורך דין יווני מוכר, התראיין לתקשורת במולדתו והוא צופה שבוריס קליימן לא יורשע בשום סעיף של פגיעה בנערה הבלגית שטענה שהוא תקף אותה מינית.

קוגיאס בן ה-72 משמש כעורך דין, אבל בעבר הרחוק היה כדורגלן ומאוחר יותר שימש כנשיא א.א.ק אתונה ונשא תפקידים ניהוליים בקבוצות נוספות. בריאיון הוא מתח ביקורת על וולוס, שמיהרה לשחרר את קליימן.

קוגיאס אמר: "אני רואה בשחרור המיידי של קליימן צעד קל דעת וצבוע. ואני מצטער לומר, אבל וולוס תשלם על זה. הוא יקבל את הכסף שמגיע לו, ולא רק את מה שהמועדון עדיין לא שילם - אלא את השכר עד תום חוזהו בקיץ. אם זה לא יקרה, הוא יוכל להגיש תביעה בפיפ"א ו-וולוס תסתכן בעונש. אני מאמין שהוא יוכל לתבוע לא רק את השכר שלו, אלא גם פיצוי".

עורך הדין היווני הוסיף על הרשמים שלו מהתיק: "העבירות שיוחסו לקליימן גוררות עונש מאסר של 5-15 למי שמורשע בהן. זו תקופה משמעותית, אבל לדעתי הראיות יסייעו לו והוא לא יורשע. כמובן שהדברים תלויים מאוד בבדיוקת ה-DNA, אבל כשאני בוחן את התיק ממה שקראתי ושמעתי, אני חושב שלקליימן יש קו הגנה חזק".

שוער בית"ר ירושלים בוריס קליימן. קובי אליהו
כולם ממתינים לתוצאות בדיקות ה-DNA. קליימן/קובי אליהו
sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בפוסט שפרסם ביום חמישי האחרון, כתב השוער בהתייחסות ראשונה למקרה: "ההאשמות נגדי שקריות וחסרות יסוד. שיתפתי פעולה באופן מלא עם הרשויות ביוון ואני בטוח שהעבודה שלהן תוציא את האמת לאור. אני מבקש מהתקשורת להיות זהירה בדיווחים שלה, להימנע מפגיעה נוספת במוניטין שלי ומהגדלת הכאב שנגרם לילדיי ולאשתי האהובה והתומכת. בכל חיי ככדורגלן מקצועני, בן, אב ובעל, כיבדתי כל אדם ובעיקר נשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully