וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.א.ק אתונה הגיבה לתקיפה: "מתנצלים בפני אוהדי הפועל ירושלים"

המועדון התייחס לפרעות במשחק מול האדומים: "הוכחנו שאנחנו לא מונעים מאנטישמיות. החוליגנים חצו את הדמיונות הכי חולניים, הם לא מייצגים אותנו". בתקשורת נכתב: "הישראלים לא היו קדושים, אך זה לא תירוץ"

אוהדי א.א.ק אתונה יורים זיקוקים/הפועל ירושלים

לאחר שפיב"א הודיעה על פתיחת הליך משמעתי נגד א.א.ק אתונה, המועדון היווני פרסם מכתב תגובה לאירועי האלימות של האוהדים המקומיים נגד הקהל של הפועל ירושלים במשחק שנערך אתמול (רביעי) במסגרת רבע גמר ליגת האלופות.

מהקבוצה נמסר: "א.א.ק אתונה מביעה את צערה על המחזות המבזים שמנעו מאיתנו להתענג על הניצחון על הפועל ירושלים. במקרה הזה, הזוועות של חוליגנים, שגרמו לנזק עצום בבית שלנו, חצו את הדמיונות הכי חולניים. החוליגנים האלה לא שייכים לארגון האוהדים של א.א.ק. האוהדים האמיתיים הם אלה שנכחו באולמה של הפועל והתנהגו למופת לאורך כל המשחק, כמו שקרה גם באולמות אחרים באירופה. האוהדים האמיתיים הם אלה שגינו אתמול את מי שבאו לפגוע בקבוצה שלנו".

"זה שנים שא.א.ק מוכיחה שהיא לא מונעת מאנטישמיות, מכבדת את החופש והזכויות של כל אדם ונלחמת באלימות, כפי שעושים האוהדים שלנו. זה ברור שהפרובוקטורים שפוגעים בנו לא רוצים את טובת הקבוצה, ומנסים להחליש מותג שזוכה לכבוד ברחבי אירופה. זו הפעם השנייה שהם פוגעים בנו בארבעה חודשים. הפרובוקטורים האלה לא ינצחו אותנו".

"בפני האוהדים האמיתיים שלנו, אנו מתנצלים מעומק הלב בשמם של הפוגעים. אנו מתנצלים גם בפני אוהדי הפועל ירושלים על הנזק שנגרם להם. נגרש את החוליגנים, הם לא מייצגים את א.א.ק".

כך נראה ההיכל באתונה אחרי העימותים בין אוהדי א.א.ק למשטרה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בתקשורת היוונית יצאו הבוקר נגד התנהלות האוהדים המקומיים וכוחות האבטחה בהיכל אנו ליוסיה. בדרך כלל היינו מדברים על איליאס קאנדזוריס והשחקנים שלו, אבל קרו דברים אחרים", נכתב ב"גאזטה". "שמונה משחקים קיימה א.א.ק באירופה השנה, שלושה הופסקו ובשני היו אירועים חריגים. פעמים רבות אמרנו במדינה הזאת שעד שמישהו ימות, שום דבר לא ישתנה. אז קיבלנו מוות, בדמותו של אלקי. ומה השתנה? שום דבר", הזכירו בתקשורת היוונית את רצח אוהד אריס סלוניקי בידי אוהדי פאוק בשנה שעברה.

"אבוקות הושלכו לפרקט, ובמזל לא נחתו על הראש של שחקן. שלוש חוליות משטרה היו באולם - מה הן עשו? נגררו למלחמה הקבועה עם אוהדי א.א.ק", ביקרו ביוון. "ניסו להפריד בין הקהלים, ובכל זאת אוהדי א.א.ק מצאו את הדרך להגיע לקהל של הפועל ירושלים. אם נוכחות המשטרה רק מוסיפה בעיות, אז איזה צורך יש בה?".

עוד נכתב על התפרעות הקהל המקומי והחלק של אוהדי הפועל ירושלים: "הכי גרוע זה שאוהדי א.א.ק השחיתו את האולם של הקבוצה שלהם. זה לא שהישראלים היו קדושים, הם גם ביצעו תנועות, צעקו דברים ובסיום ניסו לשיר 'אולימפיאקוס, אולימפיאקוס', אבל זה לא תירוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully