וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: "מגנים את האלימות, החל הליך משמעתי נגד א.א.ק"

13.4.2023 / 13:16

המפעל האירופי של פיב"א התייחס למתקפה של הקהל היווני על אוהדי הפועל ירושלים. בימים הקרובים יגיעו נציגים לבירת יוון כדי לבחון את מוכנותה לאירוח הפיינל פור. אוהד בן 18 נעצר - בגלל שתקף שוטרים

דגל ישראל נשרף ביציע א.א.ק/סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

"אנו מגנים כל אלימות שמתרחשת באולמות, ומציבים בראש סדר העדיפויות שלנו את ביטחונם של האוהדים המגיעים למשחקים", נכתב בהודעת הליגה. "נמשיך לעבוד בשיתוף פעולה עם כל המועדונים על מנת לספק את התנאים הטובים ביותר. סנקציות יוטלו על מועדונים שאינם מסוגלים לספק סביבה בטוחה".

כפי שהזכרנו הבוקר, בליגת האלופות מכירים היטב את אוהדי א.א.ק ומעלליהם. רק לפני חודשיים סיימה הקבוצה לרצות עונש של שלושה משחקי בבית ללא קהל בעקבות פעולות דומות שביצעו במשחק מול רג'ו אמיליה.

במקביל לירושלים ולאוניקאחה מלאגה, גם א.א.ק הגישה מועמדות לאירוח הפיינל פור. בימים הקרובים צפויה להגיע משלחת של פיב"א לאתונה, כדי לבחון את מוכנותו של האולם האולימפי באנו ליוסיה לקיום טורניר הגמר. מדובר בביקור פרוצדורלי, ונציגים של הארגון כבר היו בירושלים במשחק הראשון בסדרה.

אבנים שהושלכו לעבר אוהדי הפועל ירושלים באתונה. הפועל ירושלים, אתר רשמי
אבנים שהושלכו לעבר אוהדי הפועל ירושלים באתונה/אתר רשמי, הפועל ירושלים

איש כדורסל בכיר ביוון העריך באוזנינו כי ההתפרעויות מאתמול חיסלו את סיכוייהם של הצהובים-שחורים לזכות באירוח, אך ההחלטה הסופית תתקבל רק בשבוע הבא, לאחר שתושלם מפת העולות לחצי הגמר. ההערכה היא כי מלאגה מובילה במרוץ.

ומה יש למשטרת אתונה לומר בעניין? לפני זמן קצר גם היא פירסמה הודעה רשמית קצרה, ובה התייחסה רק לקרבות בין האוהדים לשוטרים. "בסביבות השעה 18:30, בהפסקת במחצית, קבוצה של כ-150 אנשים עזבה את המגרש ותקפה את אנשי כוח השיטור", נכתב מטעמה. "הקבוצה הזו השליכה לעברם סלעי שיש, אבנים, אבוקות וחפצים נוספים. מיד לאחר מכן, קבוצה נוספת של כ-100 אנשים יצאה מהאולם ופתחה במתקפה פרועה על השוטרים. הכוחות השתמשו באמצעים הנדרשים כדי להדוף את התוקפים, ועצרו צעיר בן 18 שהשתתף בהתקפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully