וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "גם ג'ורדן הפסיד יותר תארי NBA מאשר זכה"

מאמן מנצ'סטר סיטי, שלא זכה בליגת האלופות מאז 2011, התגונן לפני רבע הגמר מול באיירן מינכן ועקץ: "אני עצוב מהמרדף אחר התארים, כה עצוב". גורצקה ישוב להרכב הבווארים (ג', 22:00)

רבע הגמרהסתיים11/04/2023
מנצ'סטר סיטי
  • רודרי (27)
  • סילבה (70)
  • האלאנד (76)
0
    באיירן מינכן
    תקציר: סאות'המפטון - מנצ'סטר סיטי 4:1/ספורט1

    מנצ'סטר סיטי

    המכונה המשומנת של פפ גווארדיולה מגיעה בכושר שיא למפגש, עם שמונה ניצחונות רצופים, כשבארבעת האחרונים כבשה שבעה שערים, שישה, ארבעה וארבעה. ארלינג הולאנד חזר לעניינים בדיוק בזמן, וכעת הוא יחפש ניצחון ראשון בקריירה על הבווארים (אחרי שבעה הפסדים במדי בורוסיה דורטמונד), אחרי החמישייה שהפציץ לרשת של ר.ב. לייפציג בשמינית הגמר.

    להוציא את פיל פודן והספק לגבי כשירותו של קייל ווקר, פפ גווארדיולה יהנה מסגל מלא ולא אמור לבצע שינויים רבים בהרכב, בהשוואה לזה שהביס 1:4 את סאות'המפטון בשבת. קיימת התלבטות בין ריאד מחרז וברנרדו סילבה.

    במסיבת העיתונאים נשאל גווארדיולה לגבי רצונו לזכות בליגת האלופות, דבר שלא עשה מאז 2011: "ברור שאני רוצה את התואר הזה, אבל צריך להרוויח אותו. ביום ראשון היה מאסטרס בגולף, בכמה תארי מייג'ורס זכה ג'ק ניקלאוס? היו לו 18 כאלה ב-30 שנות פעילות. הוא הפסיד יותר מאשר ניצח. ככה זה בספורט. גם בכדורסל. מייקל ג'ורדן, לטעמי הספורטאי הטוב בכל הזמנים. הוא זכה בשישה תארי NBA. כמה עונות הוא שיחק? 16. גם הוא הפסיד יותר מאשר ניצח. אנשים תמיד אומרים שאני כאן כדי לזכות בליגת האלופות. החלום שלי הוא לנסות לזכות בכל מפעל בו אנחנו משתתפים, ואנחנו באמת במאבק על הליגה, הגביע וליגת האלופות. אני נהנה מהמרדף אחר שלושת התארים? לא, לא, אני עצוב. כל כך עצוב. מבקרים אותי על חשיבת יתר כשאני מפסיד. אם הבעיטה נכנסת ואנחנו מנצחים, אז אני גאון בגלל חשיבת היתר שהובילה לניצחון".

    על תומאס טוכל, לו הפסיד בגמר ליגת האלופות עם סיטי מול צ'לסי לפני כשנתיים, אמר: "בירכתי אותו ואת צ'לסי אז. צפיתי בגמר שוב, וזה לא היה כזה רע כמו שחשבתי. אני לא חי בעבר. טוכל עכשיו בבאיירן. כשמאמן מפוטר והמחליף שלו מצליח, אנשים אומרים שזו הייתה החלטה נכונה. כשקורה ההפך, אומרים שהם מתגעגעים למאמן הישן. ככה זה. קשה לשחק מול טוכל בגלל היצירתיות שלו כמאמן. יש לבאיירן איכויות בכל חלקי המערך, יהיה קשה. בכל אחד מהמשחקים עם טוכל הם עשו משהו אחר, אולי גם מחר".

    הבלם רובן דיאס דיבר לפניו: "איש חכם אמר לי פעם שלא הפסדנו את הגמר ב-2021, רק התקרבנו בצעד נוסף. זו הדרך היחידה להסתכל על הדברים אם אתה רוצה להמשיך במרדף אחר התואר הזה. אנחנו עדיין שם ונמשיך להילחם. אני יכול להבטיח לכם. זה מפעל מיוחד, בטח מבחינתנו. אנחנו ממש רוצים ללכת עד הסוף, וכדי לעשות את זה צריך לנצח את הטובים ביותר".

    רובן דיאס שחקן מנצ'סטר סיטי במסיבת עיתונאים. רויטרס
    "רוצים ללכת עד הסוף". רובן דיאס/רויטרס

    עוד בוואלה!

    אחרי איבוד הנקודות של ארסנל: "סיטי פייבוריטית קלה לאליפות"

    לכתבה המלאה

    באיירן מינכן

    אלופת גרמניה התאוששה מההדחה מהגביע הגרמני כשנקמה בפרייבורג במסגרת הליגה, ובכך שמרה על פסגת הטבלה. תומאס טוכל ירשום הופעת בכורה כמאמן הבווארים בליגת האלופות - מפעל בו באיירן טרם הפסידה העונה, עם הפרש שערים מצטבר של 1:21. בשני המפגשים הקודמים שלו עם פפ גווארדיולה יצא עם ידו על העליונה, כולל בגמר האלופות של 2021, אז הצעיד את צ'לסי לזכייה. באיירן ניצחה חמישה מתוך ששת המפגשים האחרונים שלה עם יריבות אנגליות בשלבי הנוקאאוט.

    טוכל יחסר את אריק מקסים שופו-מוטינג שפצוע בברך, כמו גם את לוקאס הרננדז ששב היום לאימונים לראשונה מאז הפציעה הקשה ומנואל נוייר. לאון גורצקה שקיבל מנוחה מול פרייבורג אמור לפתוח. "זו ההגרלה הכי קשה שיכולנו לקבל", אמר. "אני חושב שסיטי חושבת את אותו הדבר עלינו. זה היה יכול להיות גמר נחמד, אבל אנחנו ברבע הגמר. נהיה מוכנים. להולאנד יש חוש מדהים לשערים. אני לא יודע אם יש לו מגנט בנעליים. אבל אנחנו לא משחקים נגדו, אלא מול סיטי".

    לאון גורצקה באיירן מינכן לצד ליאונל מסי פריז סן ז'רמן. GettyImages
    עוד אתגר גדול. לאון גורצקה מול ליאו מסי/GettyImages

    הרכבי הקבוצות

    הגומלין ייערך באליאנץ ארנה ביום רביעי הבא.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully