וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וריסימו או מוראטו יחליפו את אוטאמנדי בבנפיקה, לוקאקו יירד לספסל באינטר?

רבע גמר ליגת האלופות: הארגנטינאי מוצהב, הפורטוגלים בונים על גונסאלו ראמוס בחוד. אינזאגי הלחוץ נוטה לפתוח עם דז'קו ומבקר את לוקאקו: "ההחמצות שלו היו במשחקים שהיינו צריכים לנצח"

רבע הגמרהסתיים11/04/2023
בנפיקה
    0
    • (51) בארלה
    • (82, פנדל) לוקאקו
    אינטר
    תקציר: סלרניטנה - אינטר 1:1/ספורט1

    בנפיקה

    בנפיקה תנסה להמשיך בקמפיין ליגת האלופות המזהיר שלה עם ניצחון בית ומקדמה חשובה נגד אינטר במשחק בראשון מבין שניים ברבע גמר ליגת האלופות. האלופה הפורטוגלית ערכה העונה 8 משחקים במפעל, ניצחה ב-6 וסיימה 2 בתיקו. את היריבה האיטלקית הקודמת שלה, יובנטוס, היא ניצחה פעמיים בשלב הבתים.

    בנפיקה תנסה לחזור לחצי הגמר בפעם הראשונה מאז עונת 1989/90 (בה הפסידה למילאן בגמר) ואם תצליח, היא תגיע לארבע האחרונות בפעם הראשונה במתכונת הנוכחית של ליגת האלופות.

    המאמן רוג'ר שמידט יצטרך להסתדר ללא הבלם המוצהב ניקולאס אוטאמנדי, כשההתלבטות בנוגע לזהות מחליפו היא בין שני הברזילאים, מוראטו ולוקאס וריסימו. החלוץ גונסאלו גדש מחוץ לסגל בגלל פציעה. המאמן הגרמני החמיא לאינטר ולא הביע דאגה אחרי איבוד הנקודות בליגה מול פורטו: "ליגת האלופות היא מפעל אחר, אני לא חושב שלתוצאות השליליות בליגה יש חשיבות לכך. אינטר משחקת כדורגל מאוד פיזי ויש לה שחקנים נהדרים. הם מנוסים מאוד. ז'ואאו מריו שיחק שם בעבר והזהיר מכך. בשבילנו הוא שחקן מפתח למשחק מולם".

    גונסאלו ראמוס לצד ז'ואאו מריו בנפיקה. GettyImages
    בנפיקה חולמת על חצי גמר ראשון מאז 1990/GettyImages

    אינטר

    אינטר תתייצב באצטדיון האור בעיצומו של משבר. הנראזורי לא ניצחו 6 משחקים ברציפות בכל המסגרות, מדורגים כרגע במקום החמישי בלבד בסרייה A וסימונה אינזאגי בסכנת פיטורים מתמשכת. באיטליה טענו בשבועיים האחרונים שהדחה נגד בנפיקה תגרום סופית לפרידה ממנו.

    אינזאגי מתלבט בחוד בין רומלו לוקאקו לאדין דז'קו ובכנף השמאלית בין רובין גוזנס לפדריקו דימרקו. המאמן מקווה שהחלק הקדמי של הקבוצה שלו יתחיל לייצר. ב-6 המשחקים האחרונים אינטר כבשה רק 3 שערים ו-2 מהם היו בפנדלים.

    המאמן האיטלקי התייחס לפני המשחק לספסול אפשרי של רומלו לוקאקו: "דיברתי איתו על ההחמצות במשחקים האחרונים. אלו משחקים שהיינו צריכים להשיג בהם תוצאות טובות יותר".

    אלסנדרו באסטוני התייחס לקראת המשחק בליסבון: "התחרות בליגת האלופות מרגישה שונה מהליגה. אנחנו באים לתת 100 אחוז בשתי המסגרות. נצטרך להראות מחר אגרסיביות ולהיות מוכנים, כי בנפיקה קבוצה פנטסטית. הארכת חוזה? לא מודאג, אני מרוכז כרגע במשחק שלנו מחר".

    הצעה שאסור לפספס

    התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

    לכתבה המלאה
    מאמן אינטר סימונה אינזאגי. Alessandro Sabattini, GettyImages
    כל הלחץ עליו. אינזאגי/GettyImages, Alessandro Sabattini

    הרכבי הקבוצות

    שופט: מייקל אוליבר (אנגליה)
    אצטדיון: אסטדיו דה לוז (ליסבון)

    משחק הגומלין יתקיים במילאנו ב-19 באפריל.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully