וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי איבוד הנקודות של ארסנל: "סיטי פייבוריטית קלה לאליפות"

באנגליה ניתחו את ה-2:2 הדרמטי מול ליברפול. רוי קין: "סיטי כבר היתה במצבים האלה". נוויל: "ארטטה צריך להתגאות בנקודה הזו"

תקציר: ליברפול - ארסנל 2:2/ספורט1

אם לא תצליח להשלים את העונה המופלאה שלה ולזכות באליפות, בהחלט ייתכן שארסנל תיזכר במשחק אמש (ראשון) מול ליברפול. מוליכת הטבלה הוליכה 0:2 באנפילד, אך רוברטו פירמינו השלים קאמבק בדקה ה-87 וקבע 2:2. כעת הפער של התותחנים ממנצ'סטר סיטי עומד על שש נקודות, כשלאלופה המכהנת משחק חסר והפרש שערים עדיף.

המשחקים שנותרו למוליכות:

ארסנל: ווסטהאם (חוץ), סאות'המפטון (בית), מנצ'סטר סיטי (חוץ), צ'לסי (בית), ניוקאסל (חוץ), ברייטון (בבית), נוטינגהאם פורסט (חוץ), וולבס (בית)

מנצ'סטר סיטי: לסטר (בית), ארסנל (בית), פולהאם (חוץ), ווסטהאם (בית), לידס (בית), אברטון (חוץ), צ'לסי (בית), ברנטפורד (חוץ), ברייטון (חוץ)

שחקן מנצ'סטר סיטי קווין דה בראונה מול שחקן ארסנל גרניט ג'אקה. רויטרס
זה יילך עד הסוף? דה בראונה וג'אקה/רויטרס

עוד על המשחק הגדול

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

על אף איבוד הנקודות הדרמטי, יש מי שחושב שארסנל צריכה להגיד תודה. "זו נקודה טובה מאוד להם", קבע גארי נוויל. "אנפילד זה אצטדיון מאוד קשה, אתה אף פעם לא בטוח שם, גם לא ב-0:2. ארסנל צריכה להתגאות בעצמה. מיקל ארטטה צריך להתגאות בשחקנים שלו כשיחשוב על המשחק הזה. הם היו נפלאים, פנטסטיים במחצית הראשונה. עם המשחקים שנותרו לו - ניוקאסל בחוץ, סיטי בחוץ - הוא כנראה יאבד עוד נקודות, אבל הוא יקווה שגם סיטי תאבד נקודות בדרך".

רוי קין הוסיף: "סיטי כבר היתה בסרט הזה בעבר, וזו הסיבה היחידה שהייתי מעניק לה יתרון קל במירוץ האליפות. זו נקודה גדולה עבור ארסנל, אני עדיין חושב שהיא מסוגלת להוציא תוצאה טובה נגד סיטי - אפילו שזו אחת הקבוצות הטובות שאי פעם ראינו, עם חלוץ בלתי רגיל, מאמן עם ניסיון ושחקנים נהדרים. בגלל זה סיטי קצת פייבוריטית, ואולי הנקודה מול ליברפול תתברר כענקית". בסוכנויות ההימורים, אגב, מסכימים: סיטי פייבוריטית קלה, חרף יתרון 6 הנקודות של ארסנל.

ג'יימי קראגר ניתח: "ארסנל אולי היתה חותמת על נקודה לפני המשחק, אבל לאבד יתרון 0:2... כולנו היינו שם. אם הם יזכו באליפות, הם יגידו שזו נקודה גורלית. אם הם יאבדו אותה, הם יחשבו, הובלנו 0:2 באנפילד. נדע כמה חשובה הנקודה הזו רק בסיום העונה. זה מירוץ אליפות נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully