וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה משוגעת: 2:2 בין ליברפול לארסנל, הפער בפסגה 6 נקודות

חגיגת כדורגל באנפילד: המוליכה נראתה בדרך הבטוחה לניצחון ראשון במקדש האדום מאז ספטמבר 2012 אחרי שערים של מרטינלי (8) וז'סוס (28), אבל סלאח צימק (42), החמיץ פנדל (54) וראה את פירמינו קובע שוויון מוצדק (87). רמסדייל מנע מהפך עם שתי הצלות ענק בתוספת הזמן

תקציר: ליברפול - ארסנל 2:2/ספורט1

המחזור ה-30 בפרמיירליג ננעל היום (ראשון) עם דרמה גדולה באנפילד, שם המוליכה ארסנל שמטה יתרון 0:2 וסיימה ב-2:2 מול ליברפול. בעקבות זאת, יתרונה בפסגה על פני מנצ'סטר סיטי עומד כעת על שש נקודות, כשלאלופה משחק חסר והיא עוד צריכה לארח את ארסנל בסוף החודש. קריסטל פאלאס פירקה 1:5 בחוץ את לידס בקרב תחתית.

ארון רמסדייל מציל שער בתוספת הזמן ב-2:2 של ארסנל מול ליברפול באנפילד. רויטרס
שתי הצלות מופלאות בתוספת הזמן. ארון רמסדייל מול איברהימה קונאטה/רויטרס
אירועי המחצית השנייה במשחק של ארסנל מול ליברפול/ספורט1

ליברפול - ארסנל 2:2

לא מעט מוקשים פירקה העונה ארסנל ולא מעט שיאים ניפצה, אבל את המחסום העונה לשם אנפילד היא לא הצליחה לעבור גם הפעם. מאז ספטמבר 2012, כאשר מיקל ארטטה עוד לבש את מדי הקבוצה, לא הצליחה ארסנל לנצח במגרשה של ליברפול. הערב ארטטה היה קרוב לכך כמאמן, אבל גם יתרון 0:2 לא הספיק מול המדורגת שמינית, שהתחילה רע, הראתה הרבה אופי בזכות רגע אחד של עצבים ותקעה מקל בגלגלי יריבתה.

רוברטו פירמינו שחקן ליברפול חוגג שער. רויטרס
כבש כהרגלו מול היריבה המועדפת עליו. רוברטו פירמינו/רויטרס

יורגן קלופ ערך חמישה שינויים בהרכב, אבל ליברפול נראתה פשוט אבודה במחצית הראשונה. וירגיל ואן דייק היה צל של בלם העל שהכרנו, בישל לגבריאל מרטינלי בדקה השמינית והותיר חור בהגנה שאפשר לברזילאי לבשל לבן ארצו גבריאל ז'סוס שער קל בדקה ה-28. קבוצה אחת הייתה על המגרש, עד חילופי הדחיפות בין טרנט אלכסנדר-ארנולד לגרניט ג'אקה.

מיד לאחר שהשופט הרגיע עם צהוב לכל צד, ליברפול חזרה למשחק עם שער מצמק של מוחמד סלאח (42), ובמחצית השנייה כבר הייתה לבד על המגרש. סלאח היה חייב להשוות בעצמו מהנקודה הלבנה, אבל בעט פנדל נוסף מחוץ למסגרת (54) ולאחר מכן נעצר אצל ארון רמסדייל, שרק התחיל במופע שלו.

השוער אמנם נכנע בדקה ה-87 לנגיחת שוויון של המחליף רוברטו פירמינו, שחגג שער 11 במשחקים מול היריבה המועדפת עליו, אבל מנע מהפך עם שתי הצלות מופלאות בתוספת הזמן מול בעיטה מסובבת של סלאח ודחיקה של איברהימה קונאטה ממטר וחצי. הנקודה הזו, אחרי שבעה ניצחונות רצופים, רשומה בעיקר על שמו.

גבריאל ז'סוס שחקן ארסנל נוגח לרשת ליברפול. רויטרס
בהתחלה זה נראה כל כך קל. גבריאל ז'סוס נוגח את השני של ארסנל/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 8: גול! סאקה מסר לאודגור וחיכה לקבל בחזרה, אך הכדור פגע ברגלו של ואן דייק וניתז לעבר מרטינלי, שסחב פנימה ולפני רוברטסון דחק רגל וכבש את ה-14 שלו העונה בליגה. 0:1 מהיר לזכות ארסנל.

דקה 20: ליברפול סוף כל סוף הופיעה למשחק וג'ונס שלח כדור נהדר מעל ההגנה לעבר רוברטסון, אך המגן השמאלי בעט החוצה מזווית אלכסונית.

דקה 28: גול! ג'אקה שלח נהדר את מרטינלי באגף השמאלי, הברזילאי העביר לימין והניח כדור על ראשו של בן ארצו ז'סוס, שהופתע עד כמה הוא חופשי ונגח מחמישה מטרים אל הרשת של אליסון. 0:2 קל לארסנל.

דקה 34: הולדינג טעה עם מסירה היישר לעבר הנדרסון, קפטן ליברפול שלח כדור טוב לעבר סלאח, אבל המצרי בעט רע מול רמסדייל שיצא לעברו ואפילו לא היה קרוב למסגרת.

דקה 40: ג'אקה ואלכסנדר-ארנולד החליפו דחיפות והתעמתו, שחקנים אחרים הגיעו כדי להפריד. השופט טירני סיים את העניין עם צהוב לכל צד.

דקה 42: גול! המהומה העירה את ליברפול שיצאה להתקפה מצד שמאל, ג'ונס החזיר בעקב לז'וטה שהעביר רוחב, הנדרסון הסיט וסלאח דחק מקרוב וצימק ל-2:1 באיום הראשון של המארחת למסגרת.

דקה 45+3: אלכסנדר-ארנולד הרים מצד ימין, ז'וטה נעצר אצל רמסדייל והריבאונד הגיע להנדרסון שהפציץ משבעה מטרים מעל השער.

טרנט אלכסנדר-ארנולד שחקן ליברפול בעימות עם גרניט ג'אקה שחקן ארסנל. רויטרס
הרגע שהעיר את ליברפול. טרנט אלכסנדר-ארנולד בעימות עם גרניט ג'אקה/רויטרס

דקה 54: החמצת פנדל! אוי, סלאח. ז'וטה סחט פנדל כשנעמד לפני הולדינג ואז נפל מדחיפה קלה של הבלם, אבל המצרי בעט החוצה מהנקודה הלבנה ורשם החטאה שנייה תוך פחות מחודש, ושוב אפילו לא למסגרת. עדיין 1:2 לארסנל.

דקה 57: סלאח יכול היה לכפר על ההחמצה, אבל הבעיטה המסובבת שלו משמונה מטרים נהדפה היטב על ידי רמסדייל.

דקה 81: הפעם סלאח בפעולה טובה העמיד את נונייס מול שוער עם כדור עומק נפלא, אבל המחליף האורוגוואי בעט שטוח ורמסדייל שיצא לעברו הדף בקלות.

דקה 87: גול! סלאח ויתר על בעיטה והניע ימינה להנדרסון, הקפטן המשיך לאלכסנדר-ארנולד שהשחיל בין הרגליים לזינצ'נקו והרים לצד השני, שם המתין פירמינו המחליף ונגח את השוויון של ליברפול. 2:2 דרמטי באנפילד.

דקה 90+2: ליברפול שוב הניעה כדור בסבלנות וסלאח השאיר לאלכסנדר-ארנולד, שמ-20 מטרים בעט מעל השער.

דקה 90+4: רוברטסון הקפיץ לתוך תיבת החמש, סלאח השתחרר מתפיסה בחולצה, שלח רגל ארוכה וניתב את הכדור מעל המשקוף.

דקה 90+5: רמסדייל עם הצלת ענק! סלאח סובב בשמאל, הכדור פגע קלות בגבו של גבריאל ועשה דרכו לחיבורים, אבל השוער התעופף והדף בקצות האצבעות.

דקה 90+6: וואו, רמסדייל עם עוד הצלה אדירה! נונייס נגח לרוחב השער וקונאטה היה חייב לכבוש ממטר וחצי, אבל המשיך עם החזה בנגיעה חלשה והשוער זינק והדף ממש על הקו.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול מאוכזב אחרי החמצת פנדל, בן וייט שחקן ארסנל מאושר. רויטרס
איזה פנדל רשלני. מוחמד סלאח/רויטרס

לידס יונייטד - קריסטל פאלאס 5:1

ההתאוששות המדהימה של הנשרים מאז מינויו של רוי הודג'סון נמשכת. המנג'ר הוותיק סופר שש נקודות משש אפשריות ושבעה שערים בשני משחקים, כמות זהה לזו שהבקיעה קריסטל פאלאס ב-15 המשחקים שקדמו לכך בכל המסגרות, כשהרצף היה 12 מחזורי פרמיירליג ללא ניצחון. גם שער יתרון של פטריק במפורד (21) לזכות לידס לא הלחיץ את האורחת, שהשוותה משער של מארק גהי לפני ההפסקה (45+1), ואחריה פתחה בבליץ. מייקל אוליסה בישל לג'ורדן איוו (53), אברצ'י אזה (55) ואודסון אדואר (69), לפני שאיוו השלים צמד (77) וחתם את הניצחון הכי גבוה של פאלאס מאז ה-1:5 אצל ווסט ברומיץ' בדצמבר 2020.

צפו בחמישייה של קריסטל פאלאס

תקציר: לידס יונייטד - קריסטל פאלאס 5:1/ספורט1

המחזור ה-31 בפרמיירליג

אסטון וילה - ניוקאסל
צ'לסי - ברייטון
אברטון - פולהאם
סאות'המפטון - קריסטל פאלאס
טוטנהאם - בורנמות'
וולבס - ברנטפורד
מנצ'סטר סיטי - לסטר סיטי
ווסטהאם - ארסנל
נוטינגהאם פורסט - מנצ'סטר יונייטד
לידס - ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully