וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע חריג בליברפול: הקוון "שלח מרפק" לעבר פרצופו של אנדי רוברטסון

עודכן לאחרונה: 9.4.2023 / 23:10

עוזר השופט צולם הודף את מגן ליברפול ונותן לו "קטנה" לפרצוף, איגוד השופטים הודיע שהתקרית תיבדק . נוויל: "מעולם לא ראיתי דבר כזה, הקוון בצרות". רוי קין: "רוברטסון תינוק"

תקציר: ליברפול - ארסנל 2:2/ספורט1

אירוע חריג נרשם היום (ראשון) במהלך המשחק של ליברפול מול ארסנל באצטדיון אנפילד, כאשר בירידה למשחק נראה הקוון שולח מרפק לעבר שחקן ליברפול אנדי רוברטסון.

שחקני ליברפול התלוננו על השיפוט במשחק וכמה מהם התקרבו לעבר שופט הקו קונסטנטין חצידיקיס. בין השחקנים שהתקרבו אליו היו גם דיוגו ז'וטה וג'ורדן הנדרסון. עם זאת, המצלמות קלטו שהקוון ניסה להרחיק ממנו את רוברטסון, והרים לעברו יד - ספק במכוון, ספק בטעות - ונתן לו מכה.

שחקני ליברפול מתלוננים בפני השופט. רויטרס
שחקני ליברפול מתלוננים בפני השופט/רויטרס
שחקן ליברפול אנדי רוברטסון מתלונן שספג מרפק מהקווין במשחק מול ארסנל. רויטרס
בהלם. רוברטסון/רויטרס

על פי נוכחים במקום, "רוברטסון נראה המום, ואמר בזעם - 'הוא נתן לי הרגע מכה לגרון'". איגוד השופטים האנגלי הודיע: "אנחנו מודעים לתקרית עם עוזר השופט ומגן ליברפול במחצית באנפילד, נבחן היטב את המקרה". הפרשן גארי נוויל אמר על התקרית: "מעולם לא ראיתי שופט נותן מרפק לשחקן, הוא הולך להיות בצרות".

מי שסיפק תגובה משעשעת לאירוע היה הפרשן רוי קין, שאמר: "רוברטסון צריך להיות מודאג יותר ממשחק ההגנה שלו. אתם יודעים מה הוא? הרוברטסון הזה, ראיתי אותו כבר הרבה פעמים, הוא תינוק גדול. זה מה שהבחור הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully