וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רגע שמסכם את העונה של ליברפול": כך נראה קלופ בעת הפנדל

עודכן לאחרונה: 9.4.2023 / 23:09

צפו במאמן מגלה שסלאח בעט את הפנדל החוצה. בסיום אמר: "לא מבין איך לא ניצחנו". טרנט: "ג'אקה פגע בי, אז החזרתי לו"

תקציר: ליברפול - ארסנל 2:2/ספורט1

ליברפול וארסנל סיפקו הערב (ראשון) חגיגת כדורגל, כאשר מוליכת הפרמיירליג נראתה בדרך לניצחון ראשון באנפילד מאז ספטמבר 2012 לאחר שהובילה 0:2, אבל המארחת ידעה לחזור, השוותה ל-2:2 וגם כמעט השלימה מהפך בתוספת הזמן. ארון רמסדייל מנע זאת ממנה עם שתי הצלות אדירות וסידר נקודה לתותחנים, שיתרונם בפסגה על פני מנצ'סטר סיטי עומד כעת על שש נקודות. האלופה, כזכור, צריכה עוד להשלים משחק ולארח את ארסנל בסוף החודש.

פרט לכדורגל הנהדר, גנב את ההצגה רגע ביזארי שבו הקוון שלח מרפק לפרצוף של אנדי רוברטסון ועורר סערה גדולה.

יורגן קלופ ברגע הפנדל

יורגן קלופ הפך לבדיחת רשת בעקבות התגובה שלו לפנדל המוחמץ של מוחמד סלאח, אותה הגדירו כ"רגע שמסכם את העונה של ליברפול". המאמן הגרמני בחר לא לראות את הבעיטה, עמד עם הגב למגרש והפנים לקהל, והניף יד כדי לחגוג את השוויון, אבל כשהסתובב גילה שהכדור של המצרי אפילו לא מצא את המסגרת ויצא החוצה. כל שנותר לו זה לפרוש ידיים לצדדים בתדהמה.

בסיום אמר המאמן: "משחק טיפוסי שלנו העונה. משחק פתוח, פתוח לגמרי. הם כבשו במצב הראשון וגם בשני, אנחנו ידענו להגיב טוב ופתאום מצאנו את עצמנו בשליטה במשחק מופרע. היינו ראויים לפחות לנקודה ואם קונאטה היה משתמש בראש ולא בחזה, זה היה גול והיינו מצחים. אולי הוא מעד. אני לא מבין איך לא ניצחנו עם שני המצבים האלה בתוספת הזמן. אני לכוד בין מאושר למאוכזב, אין לי בעיה עם התיקו. ארסנל הייתה טובה, אבל היא הייתה צריכה להפסיד את המשחק הזה. הנקודה מיטיבה איתה. היה משחק ספקטקולרי באווירה סנסציונית".

עוד בוואלה!

דרמה משוגעת: 2:2 בין ליברפול לארסנל, הפער בפסגה 6 נקודות

לכתבה המלאה
טרנט אלכסנדר-ארנולד שחקן ליברפול בעימות עם גרניט ג'אקה שחקן ארסנל. רויטרס
"אין בעיה עם קצת אש". טרנט אלכסנדר-ארנולד/רויטרס

טרנט אלכסנדר-ארנולד התייחס לעימות עם גרניט ג'אקה שהכניס את ליברפול למשחק: "אני לא רואה בעיה עם קצת אש במשחק כזה. הוא פגע בלי ללא כדור אז באופן טבעי החזרתי באותה מידה. זה גרם לקהל להשתולל ולדחוף אותנו. לא התחלנו טוב את המשחק, הייתה חסרה לנו אינטנסיביות, אבל הראינו אופי. הייתה לנו גם הזדמנות אדירה לנצח בסוף, אבל ניקח את הנקודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully