וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אקס מכבי חיפה תסכל את רונאלדו, שנקלע לעימות מילולי

עודכן לאחרונה: 10.4.2023 / 12:56

סטויקוביץ' עצר את כוכב אל-נאסר ונישק את הכדור החלש שבעטו לעברו. רונאלדו נשמע צועק על שחקן יריב: "אתה לא רוצה לשחק, אה?" לאחר ה-0:0 שסיבך אותו במאבק האליפות, אל-פאיחה עקצה בטוויטר

כריסטיאנו רונאלדו ומשפחתו מוצגים באל-נאסר/מתוך הטוויטר של אל-נאסר

כריסטיאנו רונאלדו חווה לא מעט רגעים יפים בערב הסעודית, אך אמש (ראשון) לא היה אחד מהם. הכוכב הגדול של אל-נאסר סיים ב-0:0 בלבד עם המדורגת 11 אל-פאיחה, אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות.

CR7, שכבש עד אתמול בארבעה משחקים רצופים (כולל בנבחרת פורטוגל), נעצר הפעם ונראה מתוסכל מאוד. בשריקה לסיום אף התעמת מילולית עם כוכב היריבה, אלי אל-זקען, ונשמע צועק לעברו: "אתה לא רוצה לשחק, אה?"

בשער היריבה עמד ולדימיר סטויקוביץ' בן ה-39, שוער מכבי חיפה לשעבר. 18 כדורים נבעטו על ידי אל-נאסר, אך רק שלושה הגיעו למסגרת - ובכל פעם שסטויקוביץ' תפס את הכדור, הוא נישק אותו:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אם זה לא מספיק, הרי שהיריבה דאגה לעקיצה עסיסית אחרי המשחק, כשפרסמה בחשבון הטוויטר שלה את המם הבא, בליווי הכיתוב "שח-מט" (זכר לפרסומת של רונאלדו עם ליאונל מסי, אבל הפעם, מולו שחקן אל-פאיחה סמי אל-חאיברי):

עוד בכדורגל העולמי

רונאלדו תרם עד 11 שערים ב-12 הופעות בכל המסגרות עבור אל-נאסר, שסיבכה את עצמה במאבק האליפות עם איבוד הנקודות הלא צפוי. הקבוצה מדורגת כעת במקום השני בטבלה, מרחק שלוש נקודות מהמוליכה אל-איתיחאד, ובמחזור הבא מצפה לה קרב לא פשוט כלל מול המדורגת הרביעית אל-הילאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully