וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה דוחה את הביקורות. תסכול במכבי ת"א מהתוצאה

5.4.2023 / 7:00

הצהובים יודעים שהייתה להם מחצית ראשונה מצוינת ("יכולנו לכבוש 3-2 שערים, וחיפה לא הייתה חוזרת"), קראנקה התייחס לחילופים במחצית הפחות טובה והסביר את ההחלטות. דניאל פרץ מודה שעכשיו המטרה היא הגביע: "חבל שלא הייתה לנו רגל מסיימת בהתחלה"

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב מול מכבי חיפה/ספורט1

אכזבה גדולה מאוד במכבי תל אביב מהתיקו אמש (שלישי) מול מכבי חיפה (1:1). בקבוצה מרגישים שהיו יכולים להכריע את ההתמודדות כבר במחצית הראשונה. "היתה לנו מחצית ראשונה מעולה עם שלל מצבים והמון לחץ על מכבי חיפה. אם היינו מבקיעים שני שערים ואפילו שלושה, זה היה נגמר בהפסקה ובשום אופן למכבי חיפה לא היו הכוחות לחזור", אמרו אמש במועדון בתסכול.

דן ביטון, דור פרץ, שחקני מכבי תל אביב. אריאל שלום
יכול היה להיגמר אחרת. מכבי מאוכזבת/אריאל שלום

המאמן אייטור קראנקה שהכין את הקבוצה היטב ושלח את השחקנים למחצית ראשונה נהדרת, דחה אמש במסיבת העיתונאים את הביקורות שנמתחו על ההחלטות שלו תוך כדי משחק. הבאסקי הסביר: "הוצאתי את דור פרץ כי היה לו כרטיס צהוב והמשחק במחצית השנייה היה משחק של מעברים ויכולנו להישאר בעשרה שחקנים, אם היה מורחק. הכנסתי את גולסה כי גולסה שיחק טוב במשחק הקודם. את דן ביטון הוצאתי כי הוא לא רגיל לשחק העונה בכל משחק בהרכב והרגשתי שהוא עייף וגם יובאנוביץ' היה קצת עייף ואני חושב שדור תורג'מן שנכנס במקומו, היה בסדר גמור ושיחק טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני מכבי תל אביב. אריאל שלום
היה כבר מומנטום, שאבד. הצהובים חושבים כבר על הגביע/אריאל שלום

משחקי יום שלישי בליגת העל

מאמן מכבי תל אביב אייטור קראנקה. אריאל שלום
היו לו את השיקולים שלו. קראנקה/אריאל שלום

השוער דניאל פרץ לו היה משחק טוב מאוד במחצית השנייה, אף שספג את שער השוויון, אמר בסיום המשחק: "היינו צריכים להבקיע את השער השני לפני שקיבלנו את השוויון. הייתי מרוכז מאוד בדקות האחרונות כי מכבי חיפה מאוד מסוכנת בנייחים. כל הכבוד לה. הפספוס הגדול שלנו היה במחצית הראשונה. חבל שלא היתה לנו רגל מסיימת מול השער כי היינו דומיננטיים מאוד".

על כך שהקבוצה נראית יותר טוב, אמר פרץ: "אנחנו מתחברים עכשיו קצת יותר. מבינים יותר את הרעיונות של המאמן. אנחנו רוצים כבר לעלות לשחק ביום שני מול הפועל באר שבע במטרה לנצח".

פרץ ראה את עומרי גלזר משחק לפניו בנבחרת ישראל והתייחס לכך אמש: "אני רוצה לשחק בנבחרת. זה לגיטימי לצפות לכך. התאכזבתי קצת והתפקיד שלי להוכיח שמגיע לי לשחק".

על עתידו הוסיף השוער: "אני שואף להתקדם. אני מרגיש שאני חי את החלום כבר עכשיו שאני במכבי תל אביב אבל יש גם חלום להתקדם קדימה".

חלום האליפות נגמר אמש סופית ברגע שמכבי תל אביב לא ניצחה. מכאן המטרות בעיני פרץ הן: "המטרה היא לקחת את גביע המדינה. וכמובן כל משחק לגופו בליגה ונתחיל עם המשחק ביום שני בבאר שבע".

משחקי המחזור הבא בפלייאוף העליון:

מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים (שבת, 17:30)
מכבי חיפה - מכבי נתניה (שבת, 20:00)
הפועל באר שבע - מכבי תל אביב (שני, 20:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully