וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע יודעת: "עם כל הביקורות על ההתקפה שלנו, כבשנו יותר מחיפה"

5.4.2023 / 7:08

בבאר שבע מאמינים שהכל עוד פתוח בקרב האליפות, ברדה הלהיב את שחקניו: "רוצה לראות ניצוץ". גורדנה מחמיא להשפעה של ברדה ומליקסון

תקציר: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד 1:3/ספורט1

סיפוק גדול בהפועל באר שבע ממחזור אמצע השבוע אמש (שלישי) שהוביל לכך שהבוקר הפער בינה לבין מכבי חיפה צומצם ל-5 נקודות בלבד, כשיש עוד 21 נקודות בקופה. במועדון מרוצים מאוד מההתאוששות של השחקנים אחרי ההפסד למכבי חיפה במשחק העונה. "מ.ס. אשדוד באה משוחררת אחרי ניצחון על מכבי נתניה ושאיפה להישאר במקום הרביעי ואנחנו באנו אחרי תסכול עצום שהיה בחיפה. זה יכול היה להיגמר בכישלון ובהפסד נוסף שלנו, אבל יש כאן שחקנים מנוסים מאוד והצוות בראשות אליניב ברדה ומאור מליקסון עבדו איתם נהדר ביומיים שאחרי ההפסד לחיפה והנה לא רק שניצחנו את אשדוד, מכבי חיפה סיימה בתיקו והפער שוב ריאלי", אמרו אמש בהפועל באר שבע.

שגיב יחזקאל שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. קובי אליהו
סיבות לאופטימיות. יחזקאל/קובי אליהו

משחקי יום שלישי בליגת העל

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

אליניב ברדה היה מאוד מרוצה אמש במסיבת העיתונאים ופירגן לשחקנים שלו. הוא דיבר ארוכות על מיגל ויטור. "הוא עשה ארבעה משחקים בתשעה ימים. ארבעה משחקים מלאים. שניים בנבחרת ושניים אצלנו ועכשיו הוא ינוח טוב כדי להיות מוכן למכבי תל אביב ביום שני", אמר מאמן הפועל באר שבע, ששלח מסר חד לעבר כל השחקנים שלו כולל אלה שעולים מהספסל או שנשארים על הספסל ולא נכנסים בחילוף: "עכשיו אני רוצה לראות את הניצוץ. מי שיראה לי את הניצוץ ישחק. זה הזמן לאול אין. שבעה גמרים לפנינו".

בבאר שבע חששו לפני המשחק מתסריט בו מכבי חיפה תאבד נקודות מול מכבי תל אביב והם לא ינצלו את המשחק היותר נוח בבית מול אשדוד כדי לקחת את שלוש הנקודות. "אוי ואבוי אם לא היינו מנצחים", אמר אמש שחקן בקבוצה. "אם היינו נכנסים לחג בלי לקחת שלוש נקודות ולצמצם את הפער בזכות התיקו של מכבי חיפה, כולם פה היו מתפוצצים והחג הזה היה הופך לסיוט. לשמחתנו ידענו לקחת את הנקודות ואפילו במשחק טוב ועם כל הביקורות על ההתקפה שלנו, כבשנו יותר ממכבי חיפה העונה".

שחקני הפועל באר שבע מודים לקהל. קובי אליהו
מאמינים שהכל עוד פתוח. באר שבע/קובי אליהו

בהפועל באר שבע שוב בלט אמש רועי גורדנה. עוד משחק טוב של הקשר הנהדר שהיה גם מצוין מול מכבי חיפה. גורדנה בא לדבר אמש עם התקשורת במסיבת העיתונאים והתייחס תחילה לעובדה שהוא עדיין לא נקרא על ידי המועדון למשא ומתן על חוזה חדש. "נסיים את העונה הזו בטוב ואני בטוח שיפנו אלי להאריך חוזה בהפועל באר שבע", אמר.

על סוד ההצלחה שלו ועל העובדה שהפך למנהיג בקישור, אמר גורדנה: "יש לי ביטחון לעשות דברים אצל אליניב ברדה. גם כשטעיתי אני יודע שיש לי גב מהספסל. עם רוני לוי זה לא היה בדיוק כך. אם יש לי גב מהמאמן, אני יודע לעשות דברים יותר טובים. השייכות לקבוצה מחברת אותי אליה יותר טוב גם אם אני לא משחק. השיח, הדיבור עם אליניב מאוד מוסיפים למשחק שלי ואני חייב להוסיף את מאור מליקסון, איתו גם יש לי קשר מצוין. אני לא זוכר עוזר מאמן כל כך דומיננטי שיש לו חיבור כל כך טוב עם המאמן. אולי רק יוסי אבוקסיס ואלי גוטמן".

שחקני הפועל באר שבע עלו לכר הדשא לפני המשחק עם ילדי עמותת סאנרייז. הפועל באר שבע, אתר רשמי
התרגשו מאוד לעלות לכר הדשא לפני המשחק עם ילדי עמותת סאנרייז. שחקני באר שבע/אתר רשמי, הפועל באר שבע

גורדנה שיתף בתחושות שלו אחרי ההפסד למכבי חיפה בשבת. "המשחק בחיפה הכאיב לי בלב. עמדתי והסתכלתי דקות ארוכות על השמחה של שחקני מכבי חיפה עם הקהל שלהם וזה כאב לי. יצאנו פראיירים בחיפה פעמיים". לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום שני, אמר: "אנחנו נהיה שם עד השנייה האחרונה ונקווה שיהיה נס".

במועדון היו נרגשים מאוד אמש לעלות לכר הדשא לפני המשחק עם ילדי עמותת סאנרייז המתמודדים עם מחלת הסרטן. מנכ"ל הפועל באר שבע גיא פרימור: "יש לנו את הזכות להשתמש בכדורגל ככלי שמשמח ומחזק ילדים רבים והמשחק הזה מוקדש להם ולהתמודדות שלהם".

משחקי המחזור הבא בפלייאוף העליון:

מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים (שבת, 17:30)
מכבי חיפה - מכבי נתניה (שבת, 20:00)
הפועל באר שבע - מכבי תל אביב (שני, 20:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully