וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ יבצע שינויים? "רק 2-3 שחקנים מובטחים בהרכב שלי"

מאמן ליברפול מצפה לראות שינוי משחקניו מול צ'לסי (22:00, ספורט1): "צריך לפקוח עיניים ולהתמקד. נגד סיטי, היינו מתחת לכל ביקורת כמעט בכל עמדה במגרש"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 1:4 על ליברפול/ספורט1

לא לעונה כזו פילל יורגן קלופ. ליברפול שלו סופרת שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות, המרחק מהמקום הרביעי עומד על שמונה נקודות, ולכולם ברור שאיבוד נקודות גם בקרב המאכזבות מול צ'לסי הערב (שלישי, 22:00, ספורט1) ככל הנראה יחרוץ את הגורל על חלומות הטופ 4 העונה.

עוד בפרמיירליג

יורגן קלופ, מאמן ליברפול. רויטרס
עוד משחק חשוב. קלופ/רויטרס

המנג'ר הגרמני נשאל על ידי "סקיי" האם זה מוזר לפגוש את צ'לסי כשהוא במקום השמיני בטבלה, והיריבה במקום ה-11 בלבד. "כן", הודה "אבל זו המציאות. אנחנו איפה שאנחנו ראויים להיות. יש פה הזדמנות לשינוי, הדלת פתוחה עבור כולם. יש רק 2-3 שחקנים שמקומם מובטח. צריך לפקוח עיניים, להתמקד ולעבור הלאה. אם ננצח את צ'לסי אולי זה ייראה אחרת, אבל צריך להתחיל לנצח".

קלופ התייחס גם לתבוסה הכואבת מול מנצ'סטר סיטי ואמר: "היינו מתחת לכל ביקורת כמעט בכל עמדה במגרש. בערך ארבעה שחקנים היו סבירים, אף אחד לא שיחק מצוין ואי אפשר להיראות ככה מול סיטי. אי אפשר לשחק ככה בפרמיירליג. צריך להילחם אחד בשביל השני".

ברביעי (22:00, ספורט1) מנצ'סטר יונייטד תארח את ברנטפורד במשחק השלמה מהמחזור ה-25, כאשר במקביל ווסטהאם תפגוש את ניוקאסל במשחק השלמה מהמחזור ה-7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully