וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה לא יעמוד לדין, מאמן השוערים של מכבי חיפה הותקף

2.4.2023 / 14:00

גרינפלד בדו"ח השיפוט: "ברדה צעק בליווי תנועות ידיים ונכנס למרחב האישי שלי . אנשי מכבי חיפה טענו שהאנליסט של הפועל באר שבע סטר למאמן השוערים שלהם"

תקציר הניצחון 0:1 של מכבי חיפה על הפועל באר שבע/ספורט1

אוראל גרינפלד הגיש היום (ראשון) את דו"ח השיפוט אחרי המשחק אמש בין מכבי חיפה להפועל באר שבע (0:1 לחיפה) וממנו מצטיירת חלק מהתמונה של המהומה שפרצה בסיום. בעוד שחקנים של שתי הקבוצות מתעמתים על כר הדשא, המאמן האורח, אליניב ברדה, מחה בתקיפות מול השופט. למרות זאת, תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט לא להעמיד אותו לדין.

על פי גרינפלד, "מיד עם שריקתי לסיום המשחק הגיע אליי למרכז המגרש מאמן באר שבע אליניב ברדה, תקף אותי בצעקות רמות, תוך שהוא ממש נצמד אליי במרחב האישי שלי, חזר על דבריו בתנועות ידיים ואמר מספר פעמים - 'כל מה שקורה כאן זה בגללך, אתה האשם בזה, פשוט כל מה שקורה פה בגללך'. ביקשתי ממנו שיפסיק, אך הוא בחר לשוב על דבריו והוסיף 'תכתוב מה שאתה רוצה, דע לך שאתה האשם בכל מה שקרה כאן'".

לדברי גרינפלד, "גם האנליסט של באר שבע, קליף אביחי (על פי רשימת השחקנים) צעק לעברי 'זו לא פעם ראשונה שבגללך אנחנו מפסידים, לקחת לנו כבר 6 נקודות, בושה'". עוד הוסיף השופט כי שני אנשי צוות ממכבי חיפה טענו ש"בעת ההמולה האנליסט של באר שבע סטר בפניו של גיא ויזינגר פעמיים וביקשו שנרשום את זה בדו"ח השיפוט".

צילומי מסך, אנליסט הפועל באר שבע סוטר למאמן השוערים של מכבי חיפה. ., צילום מסך
האנליסט ומאמן השוערים בסיום/צילום מסך, .

שבת בליגת העל

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

משחקי המחזור הבא בפלייאוף העליון (יום שלישי)

מכבי נתניה - הפועל ירושלים
הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד
מכבי תל אביב - מכבי נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully