וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע מבטיחה: "נילחם כדי שיהיה משחק עונה נוסף מול חיפה בטרנר"

הפועל באר שבע שוב הייתה טובה יותר ממכבי חיפה, שוב יצאה בלי נקודות ממשחק העונה, וברדה מסביר את התסכול. עמרי גלזר התרגז בסיום על הזלזול בקבוצתו: "לא אהבתי את חוסר הכבוד הזה". חשש מתוצאות הבדיקה של אליאס

תקציר הניצחון 0:1 של מכבי חיפה על הפועל באר שבע/ספורט1

להפועל באר שבע יש בסך הכל שער אחד פחות מאשר למכבי חיפה. הפועל באר שבע כבשה 53 שערים העונה. מכבי חיפה 54 שערים. גם אמש (שבת) במשחק העונה וגם לפני שלושה חודשים על אותו כר דשא באיצטדיון העירוני בחיפה, הפועל באר שבע הייתה הקבוצה היותר טובה אבל את הרשת היא לא מצאה. אפשר להגיד שלהפועל באר שבע אין את האיכות שיש למכבי חיפה בחלק הקדמי, אבל עובדה היא שלאורך כל העונה היא ידעה לכבוש. אבל במשחק הכל כך חשוב אמש, וגם בזה שהיה מול האלופה לפני שלושה חודשים, הרשת של מכבי חיפה לא זזה והפועל באר שבע מרוחקת הבוקר 7 נקודות מהמקום הראשון.

צמד המשחקים האלה הם הסיפור של העונה מבחינת הפועל באר שבע, וזה גם ההפרש בין שתי הקבוצות. גם במשחק חוץ הפועל באר שבע שיחקה יותר טוב ממכבי חיפה, אבל הנקודות נשארו אצל ברק בכר. "זה שילוב של נאיביות ואיכות במסירה האחרונה", ניסה אליניב ברדה להסביר שעה קלה אחרי שהמשחק הסתיים אמש. "היינו במשחק הזה יותר טובים ממה שהיינו לפני שלושה חודשים כי אז מכבי חיפה הגיעה למצבים. הפעם עצרנו אותה כמעט בלי מצבים, אבל את השער הבודד ספגנו ושוב אנחנו הולכים הביתה עם המחמאות ובלי הנקודות".

הלדר לופס שחקן הפועל באר שבע בעימות עם מאוויס צ'יבוטה שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
עימות בסיום שהמחיש את התסכול. באר שבע מול חיפה/מאור אלקסלסי

שבת בליגת העל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
עומרי גלזר שוער הפועל באר שבע מאוכזב. מאור אלקסלסי
שער קטן, מקרי, מיותר, הכריע. זה סיפור העונה כולה. גלזר/מאור אלקסלסי

על אף שהפער הבוקר הוא 7 נקודות ורבים יעריכו שהסיפור נגמר, בהפועל באר שבע לא מתכוונים להרים ידיים ויבואו כבר מחרתיים לנצח את מ.ס. אשדוד בבית ולקוות שמכבי תל אביב תנצח את מכבי חיפה בבלומפילד והפער שוב יירד ל-4 נקודות. בכל מקרה התחושה הכללית במועדון היא של פספוס ענק אחרי אמש.

"לבוא לחיפה מול 27 אלף צופים ומול האלופה בשנתיים האחרונות ולשחק יותר טוב מהם פעמיים, זה מלמד הרבה על האיכות של הפועל באר שבע כקבוצה, אבל זה רק מעצים את הכאב והתסכול של כולנו", העיד אמש אחד משחקני הקבוצה. "נצטרך להיות הכי טובים ולקוות שתהיה לנו עוד הזדמנות למשחק עונה מולם בטרנר. הלוואי שיהיה לנו עוד צ'אנס לנצח את מכבי חיפה במשחק עם משמעות בסיבוב השני של הפלייאוף".

שי אליאס שחקן הפועל באר שבע מפונה על אלונקה. מאור אלקסלסי
מחזיקים אצבעות. אליאס מפונה/מאור אלקסלסי

עמרי גלזר הגיע למסיבת העיתונאים כשהוא טעון בכעס. לדברי שוער הפועל באר שבע, הוא שמע לפני המשחק לא מעט אנשים ששאלו מי אלה שחקני הפועל באר שבע מול השחקנים של מכבי חיפה. "שמעתי אנשים שאומרים: 'גורדנה מי? אליאס מי?'. החברים שלי עשו משחק ענק. רועי גורדנה הוא מספר 6 הכי טוב בארץ. לא אהבתי את חוסר הכבוד הזה".

שי אליאס ייבדק היום או מחר, אחרי שיצא מהמשחק וקיים חשש שהוא קרע את הרצועה הצולבת בברכו. בקבוצה מאוד מודאגים ומחזיקים אצבעות שהקשר, שהיה מהבולטים בקבוצה העונה, סובל מפציעה קלה יותר.

האזינו: יניב טוכמן על הנעשה בהפועל באר שבע

משחקי המחזור הבא בפלייאוף העליון (יום שלישי)

מכבי נתניה - הפועל ירושלים
הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד
מכבי תל אביב - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully