וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "לא היינו טובים? זה לא מעניין, העיקר שניצחנו"

מכבי חיפה ניצחה את הפועל באר שבע ופתחה פער של 7 נקודות בפסגה. בכר התלוצץ שהוא עוזב הערב ואמר: "שום דבר לא סגור עם הכוכב האדום"

תקציר הניצחון 0:1 של מכבי חיפה על הפועל באר שבע/ספורט1

מכבי חיפה עשתה הערב (שבת) צעד משמעותי לעבר אליפות שלישית ברציפות עם ניצחון ביתי 0:1 על הפועל באר שבע במחזור השני בפלייאוף העליון. בקופה נותרו עוד 24 נקודות, אבל הירוקים נראים מצוין, מקדימים את הקבוצה מבירת הנגב ב-7 נקודות ואת מכבי תל אביב ב-10. ביום שלישי הם יתארחו אצל בבלומפילד אצל הצהובים במטרה להגדיל את הפער ולספק עוד הצהרות כוונות.

בסיום המשחק נרשם עימות בין שחקנים משתי הקבוצות, בין היתר עבדולאי סק ומאוויס צ'יבוטה, ומריאנו באריירו והלדר לופס מהפועל באר שבע. שחקנים אחרים הגיעו למקום במהירות כדי להפריד.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
חגיגה גדולה בסיום. שחקני מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

ברק בכר פתח עם הלצה בריאיון אחרי המשחק: "אני קצת מתרגש, אבל זה היה משחק אחרון שלי במכבי חיפה... סתם סתם, 1 באפריל היום".

על המגעים עם הכוכב האדום בלגרד אמר: "לא סגרתי, יש לי חוזה לעוד שנה במכבי חיפה והכול צריך לעבור דרך יענקל'ה שחר. יש הצעה, יש התעניינות, אבל שום דבר לא סגור. אני לא אכנס לפרטים, אני עוד לא עוזב ואני כל כולי פה. ברור שכל הלחץ היה עלי הערב, אם לא היינו מנצחים היו אומרים שהראש שלי לא כאן. אין לי שליטה על מה שמתפרסם, אבל ידענו לעשות את ההפרדה ולבוא מוכנים".

על המשחק עצמו אמר בכר: "האמת היא שלא מעניין אם היינו פחות טובים, זה משחק שצריך לנצח. את ההצגות כבר נתנו ועוד ניתן. הבקענו שער אחד יותר וזה מה שחשוב. יש לנו עוד חמישה משחקי חוץ בפלייאוף, אבל הדרך עוד ארוכה. ביום שלישי יש לנו משחק חשוב (מכבי תל אביב בחוץ). בבלומפילד לא עשינו תוצאות טובות בשנים האחרונות, אז הגיע הזמן לשנות את זה".

המאמן הירוק הוסיף: "לא היינו טובים היום, באר שבע לחצה כמו שצריך, היא קבוצה חזקה. היה משחק שקול והיה להם יתרון מסויים, אבל זה פחות חשוב. העיקר שידענו לשמור על התוצאה. לא היה כדורגל גדול של שתי הקבוצות. משחק עונה טיפוסי, אגרסיבי. קשה לנתח אותו מקצועית, בל יש פה דברים מעבר שאני לוקח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הלדר לופס שחקן הפועל באר שבע בעימות עם מאוויס צ'יבוטה שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
צ'יבוטה מתעמת עם לופס בסיום/מאור אלקסלסי

דיא סבע אמר: "ידענו שאנחנו באים למשחק קשה, זה ניצחון חשוב מאוד להמשך הדרך. היה משחק קשוח, ידענו להבקיע. יש משחקים שצריך לבוא לעבוד בהם קשה ולקחת את הנקודות. יש עוד שמונה משחקים, אנחנו רוצים להגיע לכל אחד מהם, לנצח ולהשלים את המשימה".

על התפקוד שלו אמר סבע: "כל מה שברק יגיד אני אעשה. זה חלק מהדברים שדיברנו עליהם לפני שחתמתי - שאני יכול לשחק בכמה עמדות. נוח לי בכל מקום שהוא יגיד לי".

על הנבחרת: "דיברו על זה מספיק, אני לא רוצה להתייחס לזה. אין לי מה להגיד, מי שצריך לדעת יודע ומה שקרה קרה. בעתיד נראה מה יהיה, הדלת לא סגורה".

מכבי חיפה תתארח אצל מכבי תל אביב ביום שלישי וביום שבת הבא תארח את מכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully