וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "מאוד מאמין בשחקנים האלה". ויטור: "משחק של 50-50"

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 19:06

מאמן הפועל באר שבע דרוך לפני מכבי חיפה (שבת, 20:00): "נצטרך פתרונות חדשים כדי להיות במיטבנו". הבלם: "אף פעם לא מרוצה ממקום שני"

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:1 על הפועל ירושלים בפלייאוף העליון/ספורט1

פגרת הנבחרות הסתיימה, וליגת העל תשוב לפעילות בסוף השבוע הקרוב עם המשחק המסקרן מכולם בפלייאוף העליון: מכבי חיפה תארח ביום שבת (20:00) את הפועל באר שבע, שיודעת כי ניצחון על האלופה יצמק את הפער מהפסגה לנקודה אחת בלבד. עמרי גלזר, מיגל ויטור ושגיב יחזקאל ששיחקו עם נבחרת ישראל אמורים לפתוח, כשלצד ויטור ככל הנראה יוצב מריאנו באריירו במרכז ההגנה, לאור פציעתו של איאד אבו עביד, שלא ייכלל בסגל. רמזי ספורי ורותם חטואל שבו לאימונים וייכללו בסגל, עדיין לא ברור האם אדריאן פאון שסובל מכאבים בקרסול יפתח או יעלה מהספסל.

"אני לא מכיר את הסטטיסטיקה שלנו מול מכבי חיפה בחוץ", אמר אליניב ברדה במסיבת עיתונאים. "נבוא לעשות את הדברים שלנו. זה אחד ממשחקי החוץ הקשים בליגה, אם לא הכי קשה, אבל צריך להמשיך את העבודה שלנו. אני מאוד מאמין בשחקנים ובסגל הזה. נצטרך להמציא פתרונות חדשים כדי להיות במיטבנו. אין דמיון בין המשחקים הקודמים בין הקבוצות. אני מקווה מאוד שנבוא עם כל הסגל, כולל כולם, כל אחד עם הדקות שהוא יוכל לתת".

ברדה הוסיף ואמר: "מיגל שיחק שני משחקים 90 דקות, הוא יעשה התאוששות ויבוא הכי טרי שיש, גם בראש וגם ברגליים. יש פה בלמים מצוינים בסגל וכל אחד יכול למלא את המקום. יש לנו המון ניסיון בהגנה. אני לא מסתכל על אשדוד או המשחקים הבאים, זה כרגע המשחק הכי חשוב ואני לא חושב על רוטציות. זכיתי להיות בהרבה משחקי עונה ואני מאחל לנו להיות כל הזמן חלק מהמשחקים האלה. אם נהיה שם לאורך זמן, גם נשיג את המטרות. נצטרך להיות מרוכזים במשך 100-105 דקות, לא 90 דקות. גם אם לא ננצח ונזכה באליפות, אף אחד לא יכעס עלינו. המטרה היא לסיים עם הכי הרבה נקודות בליגה כדי להיות אלוף".

על הנציגים שלו בנבחרת ישראל אמר: "נבחרת זה ערך עליון, זה כבוד גדול ששחקנים שלנו לוקחים חלק בנבחרת. יש לנו שחקנים מקצוענים שיודעים לעשות את ההכנה שלהם, אני בקשר מצוין גם עם אלון חזן ויוסי בניון. הסגל שלנו לרשותם מתי שיצטרכו".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע מסיבת עיתונאים לקראת גמר גביע הטוטו. ניב אהרונסון
דרוך. ברדה/ניב אהרונסון

עוד בליגת העל

עוד בוואלה!

דריכות שיא בב"ש: "הרעש סביב בכר לא נותן לנו כדור קרן בשבת"

לכתבה המלאה

מיגל ויטור הוסיף: "היו לי שני משחקים ביומיים, אבל אני מרגיש טוב מאוד מבחינה פיזית. אין ספק שאהיה בכושר טוב. בשני המשחקים שהפסדנו למכבי חיפה שיחקנו טוב, בבית היינו בחיסרון מספרי. הפעם אנחנו לא רוצים את המחמאות, אלא את הנקודות. צריך להיות יותר ממוקדים בפרטים הקטנים, בבעיטות החופשיות, הפרטים הקטנים מכריעים את המשחק הגדולים. נצטרך להיות יותר חדים שם. זה משחק של 50-50, הראשונה מול השנייה. אני לא חושב שיש פייבוריטית. בתחילת העונה אמרנו שאנחנו רוצים לנצח בכל משחק. מלבד הגביע, עשינו פה עונה טובה. אני אף פעם לא מרוצה ממקום שני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully