וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריכות שיא בב"ש: "הרעש סביב בכר לא נותן לנו כדור קרן בשבת"

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 10:33

דווקא אצל יריבת מכבי חיפה במשחק העונה בשבת רוצים להדוף כל התעסקות בעתיד המאמן: "משחקי עונה הם כמו משחקי נבחרת - אין מקום לטעויות". ויטור, גלזר ויחזקאל ישובו לאימונים

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:1 על הפועל ירושלים בפלייאוף העליון/ספורט1

בהפועל באר שבע יגבירו היום (חמישי) את ההכנות למשחק העונה בשבת (20:00) מול מכבי חיפה כשהמאמן אליניב ברדה יקבל את שחקני הנבחרת עמרי גלזר, מיגל ויטור ושגיב יחזקאל. כל השלושה סיימו בריאים וכשירים את התכנסות הנבחרת ואמורים לפתוח בשבת בהרכב באיצטדיון סמי עופר. לצד מיגל ויטור אמור לפתוח מריאנו באריירו בשל הפציעה של איאד אבו עביד. גם אופצית איתן טיבי לתפקיד הבלם השני ליד הפורטוגלי, נשקלת.

בקבוצה מנסים להתנתק בעצמם מהסערה סביב מכבי חיפה ב-24 השעות האחרונות. אין ספק שהידיעה על עזיבה אפשרית של ברק בכר בתום העונה לכוכב האדום בלגרד מייצרת רעש סביב האלופה וחוסר שקט לקראת ההתמודדות מול הפועל באר שבע, אבל בבית האדום משוכנעים שניצחון יושג רק אם הפועל באר שבע תגיע מוכנה למשחק ותהיה בשיאה, ללא קשר למה שמתרחש אצל היריבה. "הידיעות על ברק בכר לא נותנות לנו כדור קרן בשבת. הרעש סביב עזיבתו לא רלוונטי אלינו", אמר הבוקר שחקן בהפועל באר שבע. "זה לא העניין שלנו וזה לא צריך להעסיק אותנו. אנחנו צריכים להיות מרוכזים במאה אחוז ומפוקסים במקסימום. זה כמו משחקי נבחרת ברמה הכי גבוהה. אסור לעשות טעויות במשחקים כאלה כי אתה נענש מיד ולא יכול לתקן".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. דני מרון
יצטרכו להיות בשיאם כדי לנצח. שחקני הפועל באר שבע/דני מרון

עוד בליגת העל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

לברדה מספר אופציות לחלק הקדמי לקראת שבת. הוא יכול לשחק עם פטריק קלימלה כחלוץ מרכזי ומתחתיו יוג'ין אנסה ואדריאן פאון. הוא יכול להציב את אנסה כחלוץ מרכזי ולשחק עם פאון ושאפי סוליימאנוב מאחור והוא יכול גם להעלות את דור מיכה שהיה בכושר לא רע לפני היציאה לפגרת הנבחרת. כך או אחרת נראה שהמאמן יתחיל בהרכב עם רועי גורדנה, שי אליאס ועדן שמיר יחד כדי לייצר מרכז שדה אגרסיבי וטקטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully