וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה שחקנים בכירים בחינם: התכנית של ברצלונה לקיץ הקרוב

איניגו מרטינס סיכם, גונדואן מסרב לאחד הסעיפים אך אמור להסכים גם כן ואובמיאנג "משתוקק לחזור": כך ייראה הקיץ הקטלאני

תקציר: ריאל מדריד - ברצלונה 1:0/ספורט1

על רקע החלומות להשיב לשורותיה את ליאונל מסי, ממשיכה ברצלונה לנסות ולתכנן את הסגל לעונה הבאה. המצוקות הכלכליות של המועדון נמשכות, ולפי "מונדו דפורטיבו", בארסה תמשיך במגמה שהחלה בקיץ שעבר - צירוף שחקנים ללא עלות. מה שהתחיל עם אנדראס כריסטנסן ופרנק קסייה יימשך גם בקיץ הבא, אולי עם צירופם של שלושה שחקנים בחינם - איניגו מרטינס, אילקאי גונדואן ופייר אמריק אובמיאנג.

הבלם בן ה-31 יסיים את חוזהו באתלטיק בילבאו וכבר הגיע לסיכום עם ברצלונה לגבי צירופו, חרף התעניינות מצד אתלטיקו מדריד, אינטר ונאפולי.

גונדואן, שיסיים את חוזהו במנצ'סטר סיטי ובחר שלא להאריך אותו, מתאים לסגנון של צ'אבי. "החלום הוא ברנרדו סילבה, אך המחיר שלו הופך את זה לבלתי אפשרי", נכתב. "לכן, גונדואן נראה כמו אופציה מנצחת כרגע בשוק". הגרמני אמור לחתום לשנתיים, אך יסרב לסעיף שיאפשר לברצלונה לשלוח אותו בהשאלה, אם לא תוכל לעמוד במשכורת שלו - סעיף לו מרטינס אמור להסכים.

אילקאי גונדואן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
מוערך על ידי צ'אבי. גונדואן/GettyImages

עוד בוואלה!

דיווח: ברצלונה הגיעה לסיכום בעל פה עם איניגו מרטינס

לכתבה המלאה

אשר לחלק הקדמי, "אובמיאנג משתוקק לחזור לברצלונה", נכתב. "צ'אבי אוהב את האיכויות שלו ואת האופי שלו בחדר ההלבשה, וצ'לסי שוקלת להתיר את חוזהו. במועדון רוצים לקצץ כמה שאפשר בחלק הקדמי, כדי לפנות מקום למסי". אובמיאנג, כזכור, נחת בברצלונה בפברואר 2022, אך בקיץ שעבר נמכר לצ'לסי, בשורותיה לא הצליח להתאקלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully