וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד איום על ברצלונה: קבוצה נוספת דורשת פיצוי על "ההעברה הלא חוקית"

עודכן לאחרונה: 29.3.2023 / 21:13

מאבק משפטי נוסף לברצלונה: אחרי שקבוצה ספרדית האשימה את בארסה ב"הונאה" במעבר של מרקוס אלונסו ודרשה פיצוי, כעת גם בולטון דורשת את חלקה

מערכת וואלה

בולטון הפכה לקבוצה השנייה שדורש פיצוי מברצלונה על המעבר החופשי של מרקוס אלונסו לקאמפ נואו, כך טוענים היום (רביעי) בתקשורת הספרדית. לפני כחודש אוניון אדארבה מהליגה הרביעית בספרד דיווח התלוננה בפני פיפ"א על המעבר של אלונסו בחינם לקאמפ נואו בטענה ל"הונאה".

לטענתם, מגיע להם פיצוי מברצלונה בעקבות העברתו החופשית של אלונסו בתחילת העונה. המגן השמאלי הגיע לבארסה בספטמבר האחרון זמן קצר לאחר שצ'לסי סיימה את חוזהו, ועל פי הדיווחים הסכים לקיצוץ ניכר בשכר כדי לחתום בברצלונה על רקע הקשיים הכלכליים המתמשכים של המועדון מקטלוניה.

מרקוס אלונסו, ברצלונה. David Ramos, GettyImages
עוד מישהו חושב שמגיע לו נתח? אלונסו/GettyImages, David Ramos

אוניון אדארבה, שבה שיחק אלונסו בנוער, טוענת שמגיעים לה 103 אלף יורו במסגרת העסקה - וכעת בולטון הולכת באותו קו. אלונסו שיחק במדי בולטון בין 2010 ל-2013, לפני שהספרדי עבר לפיורנטינה בהעברה חופשית. לפי "מונדו דפורטיבו", בולטון סבורים שהם 'זכאים לפיצוי' על "זכויות האימון" שלו. עדיין לא ידוע אם לתביעה שלהם יש קשר כלשהו לתביעתה של הקבוצה הספרדית.

על פי אוניון אדארבה, יש להם "הוכחות לפגישות" בין ברצלונה לצ'לסי, שמראות כי עסקת אלונסו הייתה קשורה למעבר של פייר אמריק אובמיאנג לסטמפורד ברידג' בקיץ שעבר.

סאגת אלונסו היא המאבק המשפטי האחרון של ברצלונה בתקופה האחרונה. לאחרונה מתברר כי גאבי יכול לעזוב את המועדון בחינם בקיץ, לאחר שבית המשפט פסק לטובת הליגה לחסום את רישום החוזה החדש שלו ולהחזיר את מעמדו לשחקן האקדמיה.

במקביל, ברצלונה עומדת בפני איום משפטי חדש מצד אופ"א, כולל הרחקה אפשרית מליגת האלופות, לאחר שנודע לגוף המנהל כי המועדון שילם לכאורה מיליוני דולרים לחברות הקשורות לשופט ספרדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully