וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם בלינגהאם, בלי אמבפה: התכניות של ריאל מדריד לקיץ

ב"מארקה" ניתחו את מצב הסגל לעונה הבאה: לפחות רכש יקר אחד יגיע, אך עם החלוץ ופ.ס.ז' אין שיחות. מודריץ' בחוסר ודאות, בנזמה עשוי לטרוף את הקלפים

מערכת וואלה

בליגת האלופות אסור להספיד אותה וגם בגביע המלך היא עדיין במרוץ, אבל אין ספק שמבחינת ריאל מדריד העונה הזו נחשבת לאכזבה גדולה עד כה. פער 12 הנקודות מברצלונה בטבלת הליגה הספרדית הוא החותמת לכך, כשהיכולת הבינונית היא הסיבה. לכן, הבלאנקוס מבינים את הצורך לרענן את השורות בקיץ וב"מארקה" פירטו אמש (רביעי) את התכניות.

לפחות רכש גדול אחד יונחת בחלון ההעברות, וג'וד בלינגהאם מבורוסיה דורטמונד ונבחרת אנגליה הוא המטרה העיקרית. בכלי התקשורת הספרדי הדגישו שריאל לא תחזור על הטעות עם לוקה יוביץ', כלומר להחתים לעמדת מפתח שחקן שלא הוכיח את עצמו ככוכב בצמרת העולמית.

אגב יוביץ', בגזרת ההתקפה לא מתוכננת החתמה יקרה, משמע שקיליאן אמבפה לא על הכוונת של אלופת אירופה המכהנת לקיץ הקרוב. "כלום לא השתנה ואין שום שיחות בין ריאל מדריד לפריז סן ז'רמן. להנהלת המדרידיסטס ברור שלא יהיה משא ומתן בנסיבות הקיימות. מבחינתם, אפילו אם אמבפה ינסה להשתחרר מחוזהו כדי לעבור לקבוצה אחרת בסיום העונה, הם לא קשורים לעניין הזה. כמובן שמסרים ומהלכים מגורמים בסביבתו של החלוץ כן הגיעו למדריד, אבל הם לא מאמינים לכלום", נכתב ב"מארקה".

שחקן נבחרת צרפת קיליאן אמבפה. Xavier Laine, GettyImages
ריאל מדריד לא מחכה לו. קיליאן אמבפה/GettyImages, Xavier Laine

בנוגע לחידוש חוזים, בעוד שנאצ'ו, טוני קרוס, מרקו אסנסיו ובנזמה קיבלו הצעות לחוזה חדש, ללוקה מודריץ' ודני סבאיוס לא הוגשו כאלה, כך שהקרואטי בחוסר ודאות אבל "יחכה עד הדקה האחרונה כי הוא רוצה לסיים את הקריירה במדים הלבנים", לפי הספרדים. במועדון מאמינים שבסופו של דבר, רוב השחקנים שהוזכרו זה עתה ימשיכו.

המגן השמאלי פראן גרסיה כבר סיכם רשמית על חזרתו מראיו וייקאנו, כששחקן בית אחר שעשוי לשוב לריאל הוא ברהים דיאס המושאל למילאן עד תום העונה.

החלוץ האורוגוואי אלברו רודריגס מקבוצת המילואים ישתייך לסגל הבכיר, כשרק החלטה של בנזמה לעזוב לטובת הצעה מערב הסעודית בה הוא מחזיק, תטרוף את הקלפים ותוביל את ריאל מדריד לחפש חלוץ בכיר. בכל מקרה, על מנת לשלם סכומים גבוהים הקבוצה תצטרך להיפטר מחלק מהחוזים שחתומים לעונה הבאה, למשל עם אדן הזאר, אלברו אודריוסולה וחסוס ואייחו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אלברו רודריגס חוגג שער של ריאל מדריד. רויטרס
ישודרג לקבוצה הראשונה. אלברו רודריגס/רויטרס

באשר לקרלו אנצ'לוטי, עתידו של המאמן ייקבע באופן טבעי לפי התוצאות בסיום העונה. האיטלקי חתום אמנם לשנה נוספת, אך אם לא יזכה בכלום הוא צפוי לסיים את דרכו. מנגד, אם יזכה בליגת האלופות יהיה קשה להצדיק פיטורים שלו, קל וחומר אם ישיג דאבל ויניף גם את גביע המלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully