וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה הגיעה לסיכום בעל פה עם איניגו מרטינס

ב-ESPN נכתב שהבלם הסכים להצטרף לקטלאנים, בספרד הוסיפו שיושאל אם המועדון לא יפתור את בעיותיו הפיננסיות. ומה עם גונדואן?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.3/ספורט1

במקביל למאבק שלה על זכייה באליפות ספרד ובגביע המלך, ברצלונה ממשיכה לתכנן את בניית הסגל לעונה הבאה בתקווה לחזור להיות תחרותית גם בליגת האלופות, שם חוותה כישלונות רבים בשנים האחרונות. היום (רביעי) דווח ב-ESPN כי הקטלאנים הגיעו לסיכום בעל פה עם איניגו מרטינס על הצטרפותו בקיץ הקרוב, ובנוסף לוחצים להחתים את אילקאי גונדואן, כששני המהלכים תלויים בהורדת תקרת השכר כדי לעמוד בחוקים הפיננסיים ב"לה ליגה".

שני השחקנים הנ"ל יהיו חופשיים בתום העונה הנוכחית. מרטינס בן ה-31 מבוקש בברצלונה זה מספר שנים, וכעת הוגברו המאמצים להחתמתו בשל העובדה שחוזהו באתלטיק בילבאו מתקרב לסיום, כאמור. גם אתלטיקו מדריד מעוניינת בבלם, אך לפי הדיווח המדובר הוא נתן את מילתו לבלאוגרנה. במקביל, העיתונאי הספרדי ג'רארד רומרו טען גם הוא שהצדדים הגיעו להבנות, והוסיף כי במסגרת הסיכום מרטינס יושאל בשכר זהה לזה שיובטח לו בברצלונה, אם המועדון לא יקבל אישור לרשום את החוזה.

אילקאי גונדואן שחקן מנצ'סטר סיטי מאוכזב. רויטרס
גם אילקאי גונדואן על הכוונת/רויטרס

עוד חדשות על ברצלונה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בנוגע לגונדואן, שגם הוא יכול להגיע בחינם, נכתב ב-ESPN כי השיחות לא במצב מתקדם כמו במקרה של מרטינס, אם כי סוכנו של קשר מנצ'סטר סיטי, שמייצג גם את בלם ברצלונה אנדראס כריסטנסן, מבקר בקביעות במתחם האימונים של בארסה ואף נפגש שם בפברואר עם המנהל הספורטיבי שלה, מתאו אלמאן.

לפי נשיא "לה ליגה" חאבייר טבאס ברצלונה צריכה להפחית מעל 150 מיליון יורו מהוצאותיה כדי שיאושר התקציב שלה בעונה הבאה. כזכור, לאחרונה חסמה הנהלת הליגה הספרדית את רישום חוזהו החדש של גאבי בגלל המצב הכלכלי של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully