וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגרמניה טוענים: באיירן מינכן עוקבת מקרוב אחר מצבו של גאבי

עודכן לאחרונה: 28.3.2023 / 8:19

חוזהו של כוכב ברצלונה לא אושר והוא יהפוך שחקן חופשי בקיץ. טוכל מפנטז, אך היהלום אמור להישאר. לאפורטה שוב ייפגש עם אביו של מסי

תקציר: ריאל מדריד - ברצלונה 1:0/ספורט1

עתידו של גאבי בברצלונה עדיין לא ברור. כזכור, בית המשפט בספרד חזר בו מההחלטה לאשר את חוזהו החדש של היהלום, ואם העניינים לא יוסדרו, הוא יוכל לעזוב ללא תמורה בקיץ הקרוב. לפי דיווחים בגרמניה, באיירן מינכן עוקבת מקרוב אחר המצב. עדיין אין מגעים בין הצדדים, אולם תומאס טוכל מעריך מאוד את הקשר הצעיר ולא מן הנמנע שינסה לצרפו. עם זאת, לפי "מונדו דפורטיבו", "גאבי שמח מאוד בברצלונה ולא רוצה לעזוב".

הקשר בן ה-18 חתם עד 2026 בחוזה שכולל סעיף שחרור בגובה מיליארד יורו, אבל כל עוד חוזהו לא מקבל את אישור "לה ליגה", הוא אינו בתוקף ועל כן כרגע מעמדו לא ברור. ברצלונה הגישה ערעור, והיא אמורה להסדיר את העניינים בחודשים הקרובים.

גאבי, קשר ברצלונה. רויטרס
לא רוצה לעזוב. גאבי/רויטרס

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

המנהלים המקצועיים מתאו אלמני וג'ורדי קרויף נפגשו אמש עם אביו של אנסו פאטי, שמתקשה לשחזר את היכולת שהציג לפני הפציעה ולפי דיווחים עשוי לעזוב בקיץ. השניים הבטיחו לבורי פאטי כי בסיום העונה תיערך פגישה נוספת, והתעקשו שברצלונה לא מעוניינת למכור את בנו. אלמני וקרויף ביקשו מהאב לשאוב השראה מהמקרה של ראפיניה, שהתקשה בפתיחת העונה אך לאחרונה הפך לאחד השחקנים החשובים בקבוצה.

לפי "רדיו קטלוניה", הנשיא ז'ואן לאפורטה ייפגש בקרוב פעם נוספת עם חורחה מסי, אביו של ליאו, לגבי חזרה אפשרית של הפרעוש לקאמפ נואו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully