וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 בעיטות ורק שלושה שערים: השיא ההזוי של הולנד נגד גיברלטר

נבחרת האורנג' אמנם גברה על היריבה הקטנטנה במשחק חד צדדי, אבל ההיסטוריה שעשתה הספיקה "רק" ל-0:3 בזכות צמד של אקה: "כבר חשבתי על שלושער ראשון בקריירה"

אנטונלה מסי רוקדת עם ליאו מסי במסיבה של שחקני נבחרת ארגנטינה/אינסטגרם

הבכורה המחודשת של רונאלד קומאן בנבחרת הולנד הייתה קשה מנשוא עבורו והסתיימה ב-4:0 משפיל בצרפת במחזור פתיחת מוקדמות יורו 2024, אבל אחרי ההפסד הצורב לסגנית אלופת העולם היא קיבלה את אחד המשחקים הכי נוחים שאפשר לקבל - משחק בית מול גיברלטר שבו עשתה היסטוריה, לא ברור אם כל כך חיובית.

הערב הסתיים ב-0:3 "בלבד" מול גיברלטר הקטנטנה שכלל לא איימה על שער נבחרת האורנג', וגם שיחקה את רוב המחצית השנייה בעשרה שחקנים בעקבות כרטיס אדום שספג ליאם ווקר בדקה ה-51. למעשה, אחרי שממפיס דפאי כבש בדקה ה-23 את השער הראשון, מי שהיה שם בשביל להבקיע את שני השערים הבאים לזכות הולנד היה הבלם נתן אקה - שכבש צמד שני בקריירה, הקודם היה בנבחרת הולנד עד גיל 21 וגם אז השער השני היה מפנדל.

נתן אקה, בלם נבחרת הולנד. רויטרס
"כנראה זה לא נועד לקרות". אקה על שלושער ראשון/רויטרס

אקה בן ה-28 הכפיל את יתרון האורנג' בדקה ה-50 והשלים צמד שקבע את תוצאת הסיום בדקה ה-82, בסך הכל רשם תשעה איומים על השער וייצר עוד שבעה מצבי הבקעה לחבריו. כאשר נשאל אם כבר פינטז שלושער היסטורי מבחינתו, השיב: "אני מאוד מרוצה מהצמד שהבקעתי. בשלב מסוים כבר חשבתי לעצמי 'זה יכול להיות השלושער הראשון שלי בקריירה!', אבל זה כנראה לא נועד לקרות".

כאמור זה גם היה משחק היסטורי. למרות שלוח התוצאות הראה בסיום 0:3, הולנד שברה שיא לנבחרות מאז שהחלה הספירה של חברת "Opta" באוגוסט 2013 בזכות 50 בעיטות לשער ו-101 נגיעות בכדור ברחבת היריבה - ועדיין הבקיעה רק שלושה שערים!

חברו של אקה להגנה, וירג'יל ואן דייק, הודה: "אנחנו עדיין משחקים בצורה דיי מרושלת, זה ברור שאנחנו צריכים לשחק ולהיראות הרבה יותר טוב. עכשיו זה הזמן לחזור להתמקד בקבוצות שלנו, כל אחד יחזור למועדון שלו ובסיום העונה נחזור לנבחרת וננסה לזכות בליגת האומות".

קומאן, שכזכור למפגש בצרפת הגיע בסגל חסר מאוד אחרי שמספר כוכבים ובהם מתייס דה ליכט וקודי גאקפו חלו, סיכם: "לא עברתי שבוע כזה קשה קשה גם כשאימנתי את הולנד בעבר, ואני מקווה מאוד שלא יהיה לנו שבוע דומה לזה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully