וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא לא אמיתי": צרפת מתפעלת מהצלת הענק של מייק מניאן

שוער נבחרת צרפת מנע שוויון של אירלנד בדקה ה-89 וזכה למחמאות גם מדידייה דשאן: "הוא מפגין המון כוח, הוא כל כך טוב"

נבחרת צרפת חזרה מקטאר כסגנית אלופת העולם/רויטרס

נבחרת צרפת הייתה רחוקה מלהרשים אמש (שני) במשחק החוץ מול אירלנד, אבל ניצחה 0:1 הודות לשער נפלא של בנז'מן פבאר ולהצלת ענק של מייק מניאן מול נגיחה של ניית'ן קולינס בדקה ה-89. "הוא לא אמיתי", קראו בתקשורת הצרפתית והריעו ל"מג'יק מייק" שקיבל את הציון 9 אחרי שדאג לשמור על מאזן מושלם בבית ב' של מוקדמות יורו 2024.

שוערה של מילאן, שעצר פנדל בתוספת הזמן ב-0:4 על הולנד ביום שישי, ספג רק פעם אחת בששת משחקיו במדי הנבחרת וזכה לשבחים בסיום גם מדידייה דשאן. "מייק, זה מייק. גם אם לא קל לרשת את הוגו לוריס, הוא מפגין המון כוח. הוא כל כך טוב, כמו השחקנים שניצבים לפניו".

מייק מניאן שוער נבחרת צרפת. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
איזו התעופפות. מייק מניאן בדקה ה-89/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

אדריאן ראביו הצטרף למחמאות: "סבלנו מאוד בדקות הסיום ולמזלנו מייק היה שם עבורנו. יש משחקים שבהם צריך להסתפק במועט, היו רגעים שחשבנו שלא ננצח. באופן אישי אני מרגיש שהכדורגל שלי מתקדם, אני מתבגר גם בחיי האישיים. התקופה באיטליה עושה לי טוב. התדמית שלי בעיני אנשים השתנתה, אני לא חושב שאני השתניתי".

דשאן התייחס גם לפבאר שחזר להרכב עם שער גדול: "אמרתי לו שאני שמח בשבילו. היו לו זמנים פחות שמחים, אבל הוא תמיד היה כאן והיום הוא נתן לנו את הניצחון. לשחקן יכולה להיות תקופה קשה, זה לא אומר שאפסיק להאמין בו".

המגן עצמו סיפר על הבעיטה: "תזמנתי אותה היטב וביצעתי אותה היטב, זה היה טוב עבורי ועבור הנבחרת. המונדיאל לא התנהל כפי שקיוויתי, אבל שמחתי אחרי כל ניצחון כי אני שם עבור הנבחרת. היום קיבלתי את ההזדמנות וזה עבד, אני מקווה שאמשיך כך. איש המשחק? מייק הציל אותנו ושמר על שער נקי, אז הוא צריך לקבל את הפרס ולא אני".

עוד בוואלה!

רגע אחד של קסם: שער נפלא לפבאר, 0:1 לצרפת באירלנד

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת צרפת חוגגים עם השוער מייק מניאן. PAUL FAITH/AFP, GettyImages
ידעו למי לרוץ. שחקני נבחרת צרפת עם מייק מניאן/GettyImages, PAUL FAITH/AFP

בינתיים, ההתאחדות הצרפתית פתחה מכרז לאירוח ששת משחקי הנבחרת הצפויים במהלך עונת 2023/24. סטאד דה פראנס תפוס עם אליפות העולם ברוגבי ועבודות נדרשות, ולכן מחפשים אצטדיונים שבהם יש לפחות 25 אלף מקומות לאירוח המשחקים הבינלאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully