וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של פאטי תוקף: "אני עצבני, אמרתי לאנסו לעזוב את ברצלונה"

עודכן לאחרונה: 29.3.2023 / 10:11

בורי פאטי תקף את המועדון והמאמן בעקבות הייבוש של בנו: "למה הוא לא משחק? תשאלו את צ'אבי. למה לא נותנים לו הזדמנויות?". וגם: הרמז על מעבר לבאיירן מינכן?

תקציר, משחק ידידות: גרמניה - בלגיה 3:2/ספורט1

עוד כשליאו מסי שיחק בברצלונה, אנסו פאטי סומן כיורש שלו ואחרי שהארגנטינאי האגדי עזב את בארסה, כולם חשבו שפאטי יהיה הסקורר החדש של הקבוצה. אלא שדווקא הגעתו של צ'אבי לא היטיבה עם פאטי, שהעונה משום מה ממעט מאוד לקבל דקות משחק והתייבש על הספסל גם בתקופה שרוברט לבנדובסקי היה פצוע.

העובדה שהחלוץ בן ה-20 ממעט לשחק יצרה גל של שמועות סביבו וכעת בורי פאטי, אביו של השחקן החליט לשבור שתיקה ותקף את המועדון בריאיון שערך ל-"El Partidazo de COPE".

"אמרתי לאנסו שהוא צריך לשנות את המצב שלו, אבל הוא לא הסכים איתי והוא רצה להישאר ולהצליח בברצלונה", תקף בורי, "תשאלו את צ'אבי למה אנסו לא משחק. לי אין תשובה. צ'אבי רוצה שהוא יעבוד קשה והוא עושה את זה. אני מאוכזב כאבא. למה לא נותנים לו הזדמנות?"

שחקני ברצלונה אנסו פאטי, פראן טורס, לפני פנדל. Silvestre Szpylma/Quality Sport Images, GettyImages
למה הוא לא משחק? אנסו פאטי/GettyImages, Silvestre Szpylma/Quality Sport Images

"מגיע לנו יותר", הוסיף פאטי סניור, "אנסו הוא מספר 10 החדש של ברצלונה. הוא שיחק הרבה גם כשמסי, סוארס וגריזמן היו שם. אני מאוכזב משום שהוא שחקן בטופ העולמי והוא מקבל דקה או שתי דקות במשחקים האחרונים".

אנסו, שגדל בברצלונה, פרץ בסערה בקבוצה הבוגרת וכבש שבעה שערים בעונת הבכורה שלו. הוא גם הפך לשחקן הכי צעיר שמבקיע עבור נבחרת ספרד. אלא שפציעה די קשה השביתה אותו לתקופה די ארוכה ומאז שהוא חזר הוא מתקשה להשתלב בקבוצה של צ'אבי למרות שההתקפה שלה מתקשה לייצר שערים.

האם הסיטואציה הזו תגרום לפאטי לעזוב את ברצלונה? ייתכן מאוד שכן ובינתיים בורי פאטי הפסיק לעקוב אחרי ברצלונה באינסטגרם והחל לעקוב אחרי באיירן מינכן, בנפיקה וגם אחרי העמוד הרשמי של הפרמיירליג. בכל מקרה הצעות לא יחסרו לשחקן הזה בשל גילו הצעיר והפוטנציאל האדיר הטמון בו. האם ברצלונה עומדת בפני פספוס היסטורי? ימים יגידו.

עוד בוואלה!

ברצלונה לדני אולמו: אל תאריך חוזה בר.ב. לייפציג

לכתבה המלאה
אנסו פאטי, שחקן נבחרת ספרד חוגג. KHALIL MAZRAAWI/afp/AFP, GettyImages
איבד גם את המקום בנבחרת ספרד. אנסו פאטי/GettyImages, KHALIL MAZRAAWI/afp/AFP

"אלמני (המנהל המקצועי) אמר לי שברצלונה סומכת על אנסו", הוסיף בורי, "ז'ורז'ה מנדש הסוכן שלו אמר לי שאנסו לא יעזוב, אבל אני חושב על העתיד שלו. בשנתיים האחרונות מנדש אמר לי שיש לו הצעות גדולות על אנסו, אבל ברצלונה לא רוצה למכור אותו. לאן אנסו יילך? יש לנו עוד זמן לזה, אבל אני חושב על סביליה שוב ושוב".

עד כמה עגום המצב של אנסו העונה? החלוץ המוכשר רשם אומנם 9 הופעות בהרכב בליגה, אך בשמונה מתוכן הוא הוחלף ובעוד 15 משחקים הוא נכנס רק כמחליף. בקלאסיקו האחרון למשל הוא נכנס כמחליף רק בתוספת הזמן ובמשחק האחרון שהוא פתח זה היה במקום לבנדובסקי נגד ולנסיה, אך הוא הוחלף מיד אחרי שאראוחו קיבל אדום בדקה ה-59.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully