וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל עשויה להיות סוס שחור. גלוך, מדמון ולמקין הכוכבים"

לא רק "ילד הפלא" של זלצבורג זכה למחמאות בנבחרת הנוער לקראת גביע העולם עד גיל 20: גם "בלם העתיד" ו"עמוד התווך של בית"ר"

מערכת וואלה

אינדונזיה לא צפויה להשתתף בגביע העולם עד גיל 20, אחרי שאתמול (רביעי) פיפ"א שללה ממנה את אירוח הטורניר בגלל סירובה לשחק נגד ישראל, אבל עד שבתקשורת האינדונזית יעכלו את הבשורה, הבוקר סימנו באתר "Bola" את שלושת השחקנים שצפויים למשוך הכי הרבה עניין בנבחרת הנוער הישראלית במהלך ה"מונדיאליטו".

"ישראל לא ידועה ככוח רציני בכדורגל האירופי ונדיר שהנבחרות או הקבוצות שלה מגיעות להישגים במפעלים בינלאומיים, אבל בגביע העולם עד גיל 20 היא עשויה להפוך לסוס שחור", הזהירו בכתבה, שסימנה את אוסקר גלוך, אילי מדמון וסתיו למקין בתור השחקנים המובילים בכחול-לבן, על סמך היכולת שלהם ביורו עד גיל 19 אשתקד, בו הנבחרת נעצרה רק בגמר נגד אנגליה.

עוד על נבחרות ישראל

אילי מדמון שחקן נבחרת הנוער של ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
סומן כאחד הכוכבים. אילי מדמון/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

"למקין הוא בלם העתיד של הנבחרת הבוגרת ויש לו את כל הפוטנציאל להפוך לבלם מצוין בעתיד. הוא החומה של נבחרת הנוער ומשחק באחד המועדונים הגדולים ביותר בישראל, הפועל תל אביב", ציינו האינדונזים.

דווקא על הכוכב הכי גדול בנבחרת לא הכבירו במילים: "אוסקר גלוך הוא ילד הפלא המבטיח ביותר בכדורגל הישראלי כרגע. רק בן 18, אבל כבר ביסס את מעמדו בנבחרת הבוגרת והכישרון שלו שכנע את רד בול זלצבורג לשלם למכבי תל אביב 7 מיליון יורו כדי להחתים אותו בינואר".

לסיום, למדמון החמיאו: "עוד כישרון ישראלי צעיר, שהיה המנוע המרכזי בקישור של ישראל ביורו עד 19. הגודל שלו קטן יחסית לכדורגל האירופי (1.78 מ'), אבל השחקן הזה זריז ובעל ראיית משחק טובה. מדמון הפך לאחד מעמודי התווך בבית"ר ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully