וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הסירוב לשחק מול ישראל: אינדונזיה לא תארח את המונדיאליטו

פיפ"א העבירה את אליפות העולם עד גיל 20 אחרי פגישה בין אינפנטינו לנשיא ההתאחדות האינדונזית, ותכריז בהמשך היכן יתקיים הטורניר כש"סנקציות נוספות עשויות להינתן" למדינה בה מחו נגד אירוח נבחרת ישראל

עשרות מפגינים באינדונזיה נגד השתתפותה של נבחרת ישראל בכדורגל באליפות העולם לנוער/רויטרס

הגורמים המוסלמים ותומכי פלסטין באינדונזיה השיגו את מבוקשם: נבחרת הנוער של ישראל לא תגיע למדינה שלהם, אבל זו גם לא תארח את אליפות העולם בכדורגל עד גיל 20 אחרי שפיפ"א גזלה ממנה את זכות האירוח היום (רביעי), בתום פגישה בין הנשיא ג'אני אינפנטינו לנשיא ההתאחדות האינדונזית אריק טוהיר.

פיפ"א הודיעה כי תכריז בהקדם האפשרי על זהות המארחת החדשה, כאשר מועדי הטורניר נותרו כרגע ללא שינוי. כזכור, ארגנטינה כבר הציעה לגוף השולט בכדורגל העולמי לארח אצלה את ה"מונדיאליטו" וגם קטאר סומנה כמועמדת אפשרית.

לא ברור אם אינדונזיה תשתתף באליפות העולם כמתוכנן, שכן הכרטיס הובטח לה מתוקף היותה המארחת ולא על בסיס הישג ספורטיבי כלשהו, אולם בהודעת פיפ"א נכתב כי "סנקציות פוטנציאליות נגד ההתאחדות האינדונזיות עשויות להיות מוטלות בהמשך".

כידוע, בימים האחרונים יצאו באינדונזיה נגד השתתפות נבחרת הנוער של ישראל באליפות העולם. חבר הפרלמנט מוחמד נאסיר ג'מיל טען כי פיפ"א היא זו שיצרה תקדים כשהשעתה את רוסיה ממפעליה בעקבות פלישת צבאה לאוקראינה, וכך צריך לנהוג גם בישראל בהיותה כובשת פלסטין. "אנחנו מתמודדים עם פיפ"א, ארגון ללא מטרות רווח, לא האומות המאוחדות. ולכן זה לא צריך להדאיג את ממשלת אינדונזיה", אמר ג'מיל לאתר Medcom.

קאק נאנטו, ראש התנועה המוסלמית האינדונזית "מוחמדיה", הציע להציב תנאי להשתתפותה של ישראל במונדיאליטו: שהדגל שלה לא יונף באינדונזיה. "מדיניות החוץ שלנו מבקרת את היעדר הפתרון לעצמאות פלסטין. חייבים לנקוט בגישה אחרת מזו שפועלים בה במשך עשורים. הדבר הכי חשוב הוא שעל פי הצהרת העצמאות מ-1945, אינדונזיה מתנגדת לכיבוש מכל סוג", אמר נאנטו. "אני באמת מאמין שאינדונזיה יכולה להוות דוגמא למדינות אחרות בהתעקשותה להילחם עבור עצמאות פלסטין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
נבחרת הנוער של ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
לא תגיע לאינדונזיה. נבחרת הנוער של ישראל/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

כאמור, לא ברור אם אינדונזיה תשתתף באליפות ואילו עונשים נוספים תקבל. חבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל באינדונזיה, אריה סינולינגה, הזהיר עוד לפני ההחלטה: "אם פיפ"א תגזול מאיתנו את אירוח הטורניר, ההשלכות יהיו קשות מאוד. אינדונזיה לא תוכל להציע עצמה כמארחת, היא תורחק מתחרויות בינלאומיות, כולל באסיה. וגם ברמה המקומית ההשפעה תורגש, כי שלוש הליגות הבכירות שלנו רשומות בפיפ"א. אז הן בעצם לא יהיו קיימות יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully