וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזהרה של קטש, והמפתח לניצחון: מכבי תל אביב מתכוננת למילאנו

29.3.2023 / 21:20

בידיעה שניצחון יקרב אותם מאוד לפלייאוף, הצהובים לא שוכחים באיזה מומנטום היו האיטלקים עד התבוסה לאנאדולו. המאמן יודע ש"זו משוכה גבוהה" וסימן את ההיבט שהכל תלוי בו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.3/ספורט1

לאחר שנודע לה כי לא תוכל להבטיח מחר (חמישי ,21:05) את מקומה בפלייאוף היורוליג, זאת בשל ניצחונה של ז'לגיריס קובנה על מונאקו הערב, מכבי תל אביב ממשיכה להתכונן למשחק הביתי נגד אולימפיה מילאנו במסגרת המחזור ה-32. הצהובים יגיעו למשחק אחרי רצף של חמישה ניצחונות ובמאזן של 18 ניצחונות לעומת 13 הפסדים, שמציב אותם במקום השישי.

מכבי תל אביב שבה לאימונים היום אחרי הניצחון המוחץ והמרשים על וירטוס בולוניה אתמול. במועדון סיפרו אחרי אותו משחק שהם מאוד מכבדים אתמילאנו, שעד ההפסד לאנאדולו אפס אמש הייתה אחת הקבוצות הכי חמות ביבשת, אולם התבוסה בטורקיה הוציאה אותה כמעט סופית מתמונת העלייה לרבע הגמר וכדי לשמור על סיכוי כלשהו היא תהיה חייבת לנצח ביד אליהו מחר, אחרת תודח.

לקראת המשחק הדגיש המאמן עודד קטש בפניו שחקניו שנגד מילאנו יש דרך מסוימת לשחק, אחרת הם יתקשו מאוד להיכנס לקצב. במכבי תל אביב נחושים להמשיך במומנטום הנפלא מהשבועות האחרונים ולהגיע לפלייאוף בכושר הטוב ביותר.

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. דני מרון
מכבי תל אביב רוצה להגיע לפלייאוף בכושר שיא. עודד קטש/דני מרון

עוד על מכבי תל אביב

מיקי ברקוביץ': "זו הייתה ההצגה הכי טובה בעיר ובארץ"
אפילו מפנטזים על מונאקו בפלייאוף: מכבי תל אביב לא עוצרת
אפילו קטש הופתע: "לא ציפיתי להופעה כזו, היתה מחצית כמעט מושלמת"


"למילאנו יש סגל מדהים, גארד יוצא דופן וזו קבוצה הגנתית שתקשה עלינו. אני כבר יכול לנחש שלא תהיה לנו כמות אסיסטים זהה, הם משחקים אחרת", אמר קטש לקראת המפגש. "קל זה לא יהיה, נצטרך לבוא יותר מרוכזים והכל תלוי בהגנה שלנו. זה עוד משחק חשוב מאוד בשבילנו. אנחנו משתדלים לא להסתכל על הטבלה והמשמעויות, מילאנו זו משוכה גבוהה. הם משחקים בצורה אגרסיבית בהגנה ושולטים בקצב. אני סומך על השחקנים שלי שידעו לעשות את ההתאמות תוך זמן קצר כל כך".

לורנזו בראון הוסיף: "זה משחק גדול, הם בכושר טוב בדיוק כמונו. יהיה חשוב לשמור על אותה אינטנסיביות ואותן אנרגיות בשני צידי המגרש. אני מרגיש שאם נבוא באותה מנטליות, המשחק הזה יהיה שלנו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בילי בארון, שחקן מילאנו. Roberto Finizio, GettyImages
הסיכוי האחרון של מילאנו להגיע לרבע הגמר עובר בניצחון ביד אליהו. בילי בארון/GettyImages, Roberto Finizio

אולימפיה מילאנו פתחה את עונת היורוליג בצורה רעה מאוד ואף הייתה לקבוצה הראשונה שהפסידה בבית למכבי תל אביב העונה. הקבוצה האיטלקית רשמה קאמבק גדול עד ההפסד לאנאדולו אמש, כאשר האחראי העיקרי היה שחקן החיזוק, שבאז נאפייר, שרשם בעשרת המשחקים מאז שהגיע 14.7 נקודות ו-4.1 אסיסטים בממוצע. שחקנים מובילים נוספים בסגל של המאמן המנוסה והמעוטר אטורה מסינה, הם הוותיקים קייל היינס וניקולו מלי, הקלע בילי בארון ושחקן הפנים האמריקאי ברנדון דיוויס.

הניצחון האחרון של מילאנו ביד אליהו נרשם בעונת 2020/21, 85:86 בתום הארכה. מלבד אותו משחק ניצחה מכבי תל אביב בעשרת מפגשי היורוליג האחרים שנערכו בהיכל "מנורה מבטחים" בין הקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully