וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו קטש הופתע: "לא ציפיתי להופעה כזו, היתה מחצית כמעט מושלמת"

עודכן לאחרונה: 28.3.2023 / 21:43

הצהובים שברו את שיא האסיסטים ביורוליג, המאמן התמוגג: "כשדיברנו על תהליך זה נשמע אז כמו תירוץ". עימות בין שנגליה לאוהדים

תקציר: פנרבחצ'ה - טופאש בורסה 94:89/ספורט1

מכבי תל אביב שייטה ל-80:111 קליל על וירטוס בולוניה ועשתה צעד נוסף לעבר הבטחת מקומה בפלייאוף היורוליג, וכעת גם כוכב הקבוצה לורנזו בראון מודה שהציפיות עולות ושהעיינים נשואות לעברם.

"זה המשחק הכי טוב שלנו העונה, תצוגה התקפית טובה שלנו", הצהיר בראון שקלע 14 נקודות ומסר 8 אסיסטים מתוך 38 שמסרו שחקני מכבי תל אביב בדרך לשבירת שיא היורוליג, "כולם מסתכלים עלינו עכשיו, אבל לפנינו עוד מסע עדיין ארוך", הוסיף.

מאמן מכבי תל אביב, עודד קטש. דני מרון
מאמן מכבי תל אביב, עודד קטש/דני מרון

עודד קטש אמר לאחר המשחק: "ניצחון גדול בשבילנו, כמאמן אתה לא מצפה הופעה כזאת, זו כמעט הייתה מחצית מושלמת עבורנו, התקפית והגנתית. השטף ההתקפי, העצירות בהגנה. אני מאוד מרוצה מהתוצאה, הסטטיסטיקה הכי משמעותית זה שמסרנו 38 אסיסטים לעומת 6 איבודים, אי אפשר לבקש יותר".

"אי אפשר היה לצפות לכזה משחק", הוסיף קטש, "דיברנו בשבוע שעבר על וילרבאן. בולוניה קבוצה טובה עם סגל טוב, היו חסרים כמה שחקנים, אבל אין משחקים קלים ביורוליג".

על המשחק הבא מול מילאנו: "מילאנו משחקת בסגנון אחר לגמרי. נצטרך לראות את המשחק שלהם היום נגד אנאדולו, ולהתכונן".

"בתחילת העונה כשדיברתי על תהליך אולי זה נשמע כמו תירוץ, אבל האמנו בזה כצוות. צריך לזכור שמדובר בקבוצה שנבנתה מאפס. אני שמח שזה התחבר לנו בשלבים מכריעים של העונה. רצף הניצחונות הגיע בזמן, לא מכיר רצף כזה שלא מגיע בזמן. שמח שזה קורה. במובן מסוים, המשחק היום הוא סוג של שיא מבחינתנו, אי אפשר לצפות לשחק ככה. אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים, אתגרים גדולים לפנינו, ויש לנו הרבה מה להוכיח".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן וירטוס בולוניה, טוקו שנגליה. דני מרון
עימות חריג עם האוהדים הצהובים. שנגליה/דני מרון
שחקן וירטוס בולוניה, טוקו שנגליה, מתעמת עם אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
רגע לא נעים בהיכל/דני מרון

רגע פחות נעים נרשם עוד לפני סיום המשחק, כאשר בפתיחת הרבע הרביעי נרשמה תקרית חריגה במיוחד כאשר טוקו שנגליה, הפורוורד הגאורגי של האורחים ספג קללות מכמה אוהדים של הצהובים ולא נשאר חייב. שנגליה לא אהב את הקללות שהופנו לעברו והוא ניגש לאוהדים כדי להתעמת איתם. אנשי האבטחה במקום התערבו ומנעו עימות פיזי של ממש, כאשר לאחר מספר דקות הרוחות נרגעו ושנגליה חזר לשבת על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully