וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניצחון הכי גדול העונה: מכבי תל אביב הביסה את וירטוס בולוניה 80:111

עודכן לאחרונה: 28.3.2023 / 21:03

הצהובים דרסו את האיטלקים בתצוגת תכלית, השיגו ניצחון יורוליג חמישי רצוף ועשו עוד צעד להבטחת המקום בפלייאוף. שבעה שחקנים קלעו בספרות כפולות ומכבי שברה שיא יורוליג עם 38 אסיסטים

מכבי תל אביב ממשיכה להתקרב בצעדי ענק להבטחת הכרטיס לפלייאוף של היורוליג. הצהובים הביסו הערב (שלישי) 80:111 את וירטוס בולוניה ביד אליהו, השיגו ניצחון יורוליג חמישי ברציפות ושיפרו עמדות במאבקי המיקום. כרגע מכבי תל אביב היא אחת הקבוצות החזקות ביורוליג והיא הגיעה לשיא בזמן הנכון.

הניצחון הערב היה הכי חד צדדי של מכבי תל אביב בזירה האירופית העונה. הצהובים התוססים שלטו בקצב, עשו ככל העולה על רוחם בהתקפה ולא התקשו בהגנה מול יריבה כבדה וחסרת ריכוז. הפער הדו ספרתי הושג בשלב מוקדם מאוד (יתרון 4:15) וככל שהמשחק התקדם, הצהובים הגדילו אותו. ברבע השלישי מכבי כבר עלתה ל-40:79 וב-10 הדקות האחרונות נשלחו לפרקט שחקני ספסל. החגיגה הושלמה במהירות עם שיא יורוליג בכמות אסיסטים - 38, והאוהדים קראו "עודד קטש, עודד קטש". מגיע לו ומגיע לצהובים.

קלעו למכבי תל אביב: דארון היליארד 16 (5/9 ל-3), לורנזו בראון 14 ו-8 אסיסטים, ווייד בולדווין 14 ו-7 אסיסטים, רומן סורקין 13, ג'וש ניבו 12, בונזי קולסון 11, ג'רל מרטין 10, ג'ייק כהן 9, סולימן בריימו 5, רפי מנקו 3, ג'ון דיברתולומאו 2, יפתח זיו 2.

קלעו לבולוניה: סמי אוג'לייה 16, אוודו עבאס 13, מרקו בלינלי 8, ניקולו מאניון 7 ו-7 אסיסטים, דניאל האקט 7, ג'ורדן מיקי 7, איסמעל באקו 6, איפה לונדברג 5, טוקו שנגליה 5, קייל ווימס 4, מאם ג'ייטה 2.

שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
הפלייאוף קרוב מתמיד. מכבי תל אביב/דני מרון
מאמן מכבי תל אביב, עודד קטש. דני מרון
עוד ניצחון, עוד צעד קדימה. קטש/דני מרון

רבע 1

עודד קטש עלה בחמישייה עם לורנזו בראון, ווייד בולדווין, ג'ייק כהן, ג'וש ניבו ובונזי קולסון. מכבי תל אביב פתחה נהדר, עם 3 שלשות מהירות (2 של קולסון, 1 של כהן) ונקודות קלות בצבע. הצהובים עלו ל-0:8 ובהמשך ל-4:15. האיטלקים התחילו לייצר נקודות עם שתי קליעות מחוץ לקשת, אבל מכבי הייתה בזון ועם אחוזי קליעה נפלאים טיפסה ל-10:21 ושמרה על היתרון הדו ספרתי. בסוף הרבע הראשון 13:28 למכבי תל אביב.

שחקן מכבי תל אביב ג'וש ניבו. דני מרון
דומיננטיות מתחת לסלים. ניבו/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב ווייד בולדווין, מול שחקן וירטוס בולוניה, דניאל האקט. דני מרון
בולדווין ומכבי תל אביב ברחו להאקט ובולוניה בשלב מוקדם/דני מרון

רבע 2

מכבי שמרה על פער דו ספרתי גם ברבע השני. סורקין נכנס לעניינים, היליארד העלה ל-24:38 עם מהלך של 4 נקודות ובולוניה נראתה מגושמת בהגנה ולא מצאה תשובות. האיטלקים עוד הצליחו להוריד למינוס 10, לפני שמכבי עשתה כמה עצירות בהגנה, קלעה נקודות מהירות ועלתה ל-31:49. סקאריולו הזעיק פסק זמן, אבל זה לא עזר לאורחת. הצהובים השלימו ריצת 0:16, הגדילו את הפער ובסיום המחצית התוצאה הייתה 33:62 למכבי תל אביב.

שחקן מכבי תל אביב, ג'רל מרטין מול שחקן וירטוס בולוניה, טוקו שנגליה. דני מרון
מרטין מתגבר על שנגאליה/דני מרון
אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
ערב מהנה ביד אליהו. אוהדי מכבי תל אביב/דני מרון

רבע 3

ביתרון של 29 נקודות, כשמכבי תל אביב שוטפת וקולחת ובולוניה עייפה ומבולבלת, הרבע השלישי כבר היה גארבג' טיים. שלשה של בולדווין הביאה את הצהובים לחצות את רף ה-30 הפרש בפעם הראשונה ושלשה נוספת של בראון קבעה 40:74. הקבוצה הישראלית עלתה ל-40:79 לפני שבולוניה יצאה לריצת 0:11 והורידה קצת, ובסיום הרבע השלישי 53:87 למכבי תל אביב.

שחקני מכבי תל אביב לורנזו בראון, ווייד בולדווין. דני מרון
המחצית השנייה הפכה לגארבג' טיים. בראון ובולדווין עושים חיים/דני מרון
מאמן וירטוס בולוניה סרג'יו סקאריולו. דני מרון
סקאריולו ובולוניה ירצו לשכוח את המשחק הזה מהר/דני מרון

רבע 4

רגע לפני פתיחת הרבע הרביעי, טוקו שנגליה החליף מילים עם אוהדים שקיללו אותו ואף ניסה לעלות ליציע, לפני שהמהומה פוזרה. על המגרש, עודד קטש נתן דקות לשחקנים כמו עוסמאן בריימו, יפתח זיו ורפי מנקו, וכולם השתתפו בחגיגה. הקבוצות ויתרו על הגנה, היתרון נע סביב 30-35 נקודות ובסיום 80:111 למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully